Als dat flesje werkt dan heeft ze miss. Gewoon honger! Hoor je toch weleens vaker als ze een groeispurt hebben ofzo....
Nee ze slaapt niet op de bank, speelt vrolijk of ligt gewoon te kijken. Maar oortjes, wat zou t dan kunnen zijn? En hoe kom ik erachter?
Snap ik en dat geef ik dan ook hoor maar ze drinkt om 19:30 een fles en dan ga ik niet om 21u alweer 1 geven omdat ik wil dat ze slaapt. Heerlijk ze is om 21u gaab slapen vandaag , ben liedjes gaan zingen en dat werkte. Hopelijk pakt ze haar oude ritme weer op.
Soms ziet het wat rood of is het gevoelig. Als je haar oorschelp een beetje 'platvouwt' (naar binnen duwt) en ze reageer daarop door te huilen heeft ze oorpijn. Maar het kan ook dieper liggen en dat kan zelfs de HA niet zien. Je kan ook preventief een zetpil geven voor het slapengaan.
ik denk dat we de oorzaak gevonden hebben. we hadden vandaag na der fles Dentidox op haar tandvlees gesmeerd en ze is daarna gelijk gaan slapen !! echt super goed.. waarschijnlijk toch last van tandjes, ze heeft ook regelmatig spuitluiers