Mijn dochter is bijna 7 maanden en kan sinds een maand kruipen. Sinds afgelopen week begint ze heel hard te huilen als ik haar op de grond leg, om te spelen. Ze gaat mij dan zoeken en is niet eerder tevreden voordat ze bij mij op schoot zit. eerst kon ze makkelijk een half uurtje 'alleen' spelen. Maar nu is het dus drama. Bij mijn vriend heeft ze dit niet, daar kam ze wel lekker ff alleen spelen. Het lijkt dus echt aan mij te liggen.. Weet iemand wat ik kan doen om dit te door breken? Ik kan me ook niet herinneren dat er iets gebeurd is ofzo...
Volgens mij heeft ze mamitis oftewel mama honger. Kan ze in een sprongetje zitten? Het is vrij normaal hoor, dit gaat allemaal weer over. En na een tijdje komt het terug. Het komt en gaat. Onze jongen greep me deze ochtend vast en begon hard te huilen toen ik hem niet kon pakken omdat ik moest gaan werken. Heb gisteren ook de hele dag hem in mijn armen gehad, hij hing zo hard aan mijn rokken, het leek wel een aapje. Terwijl hij normaal tijdens andere periodes eerder naar papa neigt.