Heel heftig ongsteld

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door woezelenpip1980, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    IK ben 5 weken bevallen doormiddel van een spoedkeizersnede van ons dochtertje Sophie..
    Sinds zondag bloed ik weer erg waarschijnlijk ongesteld maar dit is zo heftig ..
    Vanmorgen om 7 uur nieuwe maandverband gepakt van die nachtdingen en net om half 9 alweer helemaal doorgelekt en verbandje sopte gewoon ..
    Dit heb ik gisteren ook een paar keer gehad , en vannacht lag zelf het bed vies .. Het lijtk ook steeds meer te worden
    Is dit normaal na een keizersnede ..

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben nu ook voor het eerst ongesteld na mijn keizersnede en ik vloei ook erg heftig. Volgens mij is dat niet abnormaal en kan me herinneren dat dat ook zo was na mijn vorige bevalling dmv een keizersnede.
    Nu, de 3e dag, wordt het wel wat minder gelukkig.

3. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    owkeee zal er wel bij horen dan
    als ben ik het dus sinds zondag en het lijkt wel steeds meer te worden ofzo vooral vandaaf blijf aan de gang hier

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Hier vorige week ook...Ik heb geen keizersnede gehad maar dus wel een heel heftige 1e menstruatie. Soms al na 1,5 uur doorgelekt, ik had al mijn broeken in de was zitten. Na vier dagen werd het minder, na zes dagen was het helemaal over.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Als je het zelf niet vertrouwd, gewoon even je vk/gyn. bellen voor advies..

Deel Deze Pagina