Hoi, Dochter gaat nu naar maat 74. Ik ben in haar kast ah kijken en zie vooral leggings.. Een donkerblauwe met witte stipjes en rood strikje onderaan Een roze wit gestreepte Een roze met witte stippen.. Ik denk dat ik er een spijkerrokje bijkoop. Maar wat erboven? Kan er een druk gekleurde longsleeve boven? Of moet longsleeve rustig zijn en in dezelfde kleur? Tips? Heb heel leuk regenboog gestreept vestje.. Kan dat op zo'n legging? En doen jullie ook weleens enkel legging aan of altijd in combi met rokje of jurkje?
Ik doe eigenlijk altijd een rokje er overheen, niet alleen de legging. Bij een effen legging doe ik een drukker shirt erop en bij een drukke legging doe ik een effen shirt erop. Dat vind ik leuker staan, maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
In huis heel af en toe wel eens alleen een legging, maar buitenshuis altijd en binnenshuis dus meestal een rokje er over heen. Ik vind het lastig te zeggen wat er boven kan...zelf combineer ik meestal met iets een beetje rustigers met bv. een afbeelding erop ofzo. Regenboog vestje zou ik zelf niet snel doen, geloof ik, maar wie weet staat het wel super. Ik zou zeggen: gewoon uitproberen.
Ik vind helemaal effen niet leuk van boven, wel zoiets (wil dit kopen voor m'n jongste) Dus wel iets rustigs maar niet helemaal effen. Feetje shirtje (va. 74) (AH11-S13/51700066/navy) | Kixx Online kinderkleding & babykleding Witte legging van Feetje met zeegroene, donkerblauwe en roze strepen | Kixx Online kinderkleding & babykleding En dan een wit rokje of spijkerrokje Zoiets is ook leuk in combi met een drukke roze/witte legging Feetje Shirt 51700066 White - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Op een legging wordt hier een jurk, tuniek of rokje met shirt gedragen. Je kan met kleuren werken die in de legging terugkomt. Of een basic kleur zoals spijker? Mijn dochter heeft ook vaak een vestje of bolero aan die kleuren kan je ook laten terugkomen. Overigens kan je tijdens je winkel uitje ook de leggings meenemen en in de winkel het op elkaar leggen.