Sinds mijn zoontje 8 weken was is drinken een probleem. Plots wou hij geen fles meer en enkel wanneer hij in slaap gewiegd werd lukte het om hem toch te laten drinken. Na enkele maanden hebben ze in het ziekenhuis zijn gedrag kunnen "doorbreken", en dronk hij terug flink. Maar telkens er is was, rsv, inentingen, was het weer gedaan. Melkpapjes krijgt hij nu met de lepel of in puddingvorm, ik doe wat melk onder zijn groentenpap, maar de laatste weken is ELKE maaltijd een drama. Van ellende sta ik 's nachts om de paar uur op om hem toch een fles proberen te geven, waarvan hij dan 1x 100ml drinkt en de rest ook weigert. Probleem is dat hij ook geen water, diksap of wat dan ook lust uit welke beker dan ook (en ik heb er al wat staan) Herkent iemand dit en kan je me dan zeggen dat het goedkomt? Want ik ben dat "drinkprobleem" zo beu, ik weet het echt niet meer...
Hetzelde probleem met mijn zoontje van 7 maanden hij krijgt nu dit 6.00 50ccmelk weiegert hij meestal ook 10.00 150ccpap 12.00 fruithap 15.00 150 melk koek 18.00 groente 22.00 50ccmelk meestal weigert hij