Jayro krijgt ook wel eens een likje ijs hoor. Hij wordt dan boos als hij niet meer krijgt en zn ogen volgen het ijsje overal Het is dan echt minimaal wat hij er van binnenkrijgt, maar hij vindt het geweldig. Big smile en tongetje al flink naar buiten als je in de buurt komt met een ijsje. Dus met 7 maanden of ouder lijkt het me al helemaal niet zo gek. Ik zou dan inderdaad als je het vaker wil geven wel iets van diksap invriezen. Ook voor de eventuele tandjes. Die heeft Jayro toch nog niet hehe
mijn dochtertje eet soms al n heel ijs op! en met de 7 maanden mocht ze van mij best aan n ijs likken hoor.. ze heeft er nog nooit last van gehad
Eerder had je ook danoontjes die je in kan vriezen, omdat ik toen nog geen kinderen had, heb ik er nooit op gelet of het speciale danoontjes waren of de gewone. Iemand die dat weet?
Ik denk dat het de gewone waren Char...en daar zaten dan stokjes bij die je er zo door het dekseltje in kon steken en in de vriezer doen.(geloof ik) Wij hebben die indertijd voor m'n stiefdochter gekocht.
Dat zijn idd de normale danoontjes... overigens vindt mijn zoontje die niet te eten hahaha Mijn zoontje krijgt ook regelmatig een ijsje, vooral met dit weer... lekker laten gaan!
Als je bang bent dat het slecht is voor je kleintje kun je eventueel ook bij de Xenos een setje halen om zelf ijsjes te maken! Beetje siroop met water, appelsap, kan allemaal!
die kleine meid van mij (9maanden) krijgt ook regelmatig een ijsje. Een paar maanden geleden zaten we een ijsje te eten en aangezien ze een KMA heeft gaven we haar niks, toen hoorde we dat er ook smaken waren zonder melk, dus paps kocht meteen één bolletje, ik dacht dat vind ze toch niks (te koude flessen liet ze staan), maar ze vond het geweldig! Nu maak ik zelf regelmatig ijs van vers fruit en wat roosvicee en dan in de ijsmachine. Ze vind het super en echt ongezond is het dan niet