Hoi onze zoon is nu 7 maanden en hij sliep altijd goed door tot dat hij een paar weken geleden eczeem heeft gehad. Ik ben toen bij de dokter geweest en hij heeft zalf gehad de eerste hielp niks de 2de zalf ging het al beter en nu is het gelukkig weg alleen slaapt hij nu niet meer door hij word in 1nacht tijd 2 tot 3x wakker maar overdag slaapt hij best goed. Kunnen jullie tips geven want zit nu dikwijls 20min op met hem om hem weer rustig te krijgen en dan gaat hij weer slapen maar dit breekt mij wel een beetje op. Alvast bedankt
Hoi hoi, Heb je het idee dat hij het benauwd heeft? Vaak zijn exzeem en astma aan elkaar verwant namelijk.. Groetjes Adrienne
Hoi Adrienne Ik heb niet het idee dat hij het benauwd heeft. Ik heb inmiddels contact gehad met de ha en ben weer met reflux medicijnen begonnen nu is het nog maar 1x per nacht en dan is het meestal het speentje even terug in zijn mond stoppen en dan ga hij weer zoet slapen. Ik ben blij dat het verholpen is want ik vond het zo zielig dat hij zo huilde en wij niks meer konden doen dan met hem gaan zitten. Bedankt voor je antwoord Groetjes