waterpokken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jerami, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    hoi,

Mijn zoontje werd vanochtend wakker met een gespikkelde buik....
    Nu was hij al een paar dagen aan het krabbelen op zijn buik als zijn romper uit ging, maar er was steeds niks te zien. Nu dus veel kleine stippeltjes zeg maar. Je voelt ze ook echt zitten als je over zijn buik wrijft.
    Zou dit de waterpokken kunnen zijn? Hij is ook sinds een paar dagen weer verkouden, heeft vorige week een paar ochtenden wat verhoging gehad (dacht steeds aan tandjes).

Op mn werk heerst het wel, tenminste 2 weken geleden het laatste kindje die de waterpokken had. Daarvoor nog 7 andere die het gehad hebben (werk op een bso). Ik heb een foto erbij hoe het eruit zag... Is alleen niet super duidelijk.

Bekijk bijlage 166289

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dat lijkt ni op waterpokken. warmte uitslag of iets anders.misschien eczeem?

3. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hij heeft normaal gesproken geen last van een droge huid of eczeem. Wel heeft hij veel last van de warmte.... Is altijd klammig... Had hem daarom vannacht ook zonder romper in zijn slaapzak gelegd. Maar had een foto van hem gemaakt in zijn badje en het valt me nu op dat hij het toen ook een beetje had, alleen niet zo erg.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    toch wel koelzalf halen(ha of gewoon zelf betalen bij apotheek)anders jeukt t heel erg. ik zou ook niet te vaak in bad doen. vind hij douche wel wat?

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    douchen of in bad maakt hem niet uit, douchen doet hij alleen met papa, voor mij wordt hij te zwaar om de hele tijd vast te houden....

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    douchen is iets je beter vr de uitslag en jeuk dan badje. ik zou n paar dagen ni in bad doen. en dan kijken hoe t gaat. waterpokken hebben echt blasjes(ze blijven geen 2 dagen zonder blasjes te worden) en ze zijn meer verspreid en je krijgt ook op gezicht rug benen etc.

Deel Deze Pagina