baby 7 maanden heeft nachtmerries

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stefania, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefania

Stefania Actief lid

21 dec 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    Herkent iemand dit? Ik lees overal dat baby's pas eng kunnen dromen vanaf de 9e maand, maar mijn dochter gilt en huilt in haar slaap. Ik schrik hier constant zo erg van. Het klinkt dan minstens alsof ze klem zit ofzo. Eenmaal bij haar bedje lig ze weer gewoon te slapen. gister lag ik op een logeerbedje naast haar ledikantje (bij opa en oma) en toen gebeurde het ook, schrok me n hoedje, legde mijn hand op haar voorhoofd en probeerde haar zachtjes te kalmeren. Hebben meer babys dit? Op het moment komen er ook tandjes door, zou dit er mee te maken kunnen hebben?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.151
    3.183
    113
    hier blijft het vooralsnog enkel bij een gilletje of een huiltje, meestal wordt ze niet wakker en slaapt ze gewoon weer verder.. ik vind het overigens niet eng, het zijn dezelfde geluiden die ze produceert als ze wakker is.

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik geloof er geen snars van dat baby's bij 9 maanden pas dromen. ;)

De bronnen die ik kan vinden zeggen allemaal dat het heel moeilijk is vast te stellen vanaf welke leeftijd baby's gaan dromen. Wij hadden het rond die leeftijd ook met onze dochter. Toen een periode niet, nu weer wel af en toe. Je doet er weinig aan. Je schrikt je lam, maar als ze weer slaapt voordat je bij haar was, is ze vast ook niet goed wakker geweest en zal ze zich er niets van kunnen herinneren. :)

Natuurlijk kan het inderdaad ook van de tandjes komen, maar nogmaals, als ze er niet eens echt goed wakker van wordt, valt het vast wel allemaal mee! :)

Deel Deze Pagina