ervaring puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamsie2010, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Heeft er iemand ervaring met een puckababy? Ik had gisteren een vraag gesteld over dat mijn kleine mannetje zo huilt na de fles Maar we hebben nog een puckababy in huis zou ik die kunnen gebruiken voor zn onrust zodat hij toch aan zn rust kom of is dit niet verstandig

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het een geweldig ding. Beide kinderen hebben erin gelegen, jongste is er nu net uit (2 dagen).

Bij de oudste met 2 weken begonnen, tot 6 mnd. De jongste al na 2 dagen. Beide kinderen zijn erg onrustig om in slaap te komen en maaiden enorm met de armpjes. Met de puck sliepen ze heerlijk.
    Het schijnt ook darmkrampjes te verminderen. Hier beide kinderen weinig last van krampjes gehad maar of het daar aan lag durf ik niet te zeggen.

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Als het niets is kun je er altijd weer mee stoppen.
    Wel moet je er mee stoppen als ze gaan rollen en mogen ze niet in de puck (of wat voor inbaker systeem dan ook) als ze prikjes gehad hebben.

Ik vind het vooral fijn dat ze niet helemaal strak liggen, ze kunnen nog wel een beetje bewegen maar niet zo maaien.

hier heeft het in ieder geval erg goed geholpen

Succes ermee!

3. Koon

Koon Niet meer actief

Beste uitvinding ooit :D

Ons zoontje heeft er tot 5 maanden in gelegen en sliep er heel goed in. Hij sloeg zichzelf steeds wakker zonder de puck.

4. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.596
    1.052
    113
    Hier
    Top ding

5. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Bedankt voor de reacties
    We hebben hem er nu ingelegd en hij sliep meteen misschien van vermoeidheid van het huilen of dat het rust geeft We zullen het zien wat het doet deze week :)

6. Sempje

Sempje Niet meer actief

Zeer goede ervaringen mee!

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook erg tevreden! Bij oudste dochter met een week of 6 begonnen (ik wilde eigenlijk niet inbakeren maar het slapen overdag was echt drama...) en het ging al snel veel beter. Ze vond ineens de rust.

Jongste dochter leek het de eerste weken niet nodig te hebben maar met een week of 4 begon ze zich toch steeds meer wakker te slaan en kwam ze moeilijk in slaap in haar bedje. Met de puck ging het al snel veel beter en slaapt ze flinke slaapjes.

Beide gingen na de laatste voeding van 22/23 uur goed slapen en hebben snachts ook geen problemen dus dan gebruik ik hem expres niet. Hierdoor zal ontwennen ook minder problemen geven denk ik (bij oudste tot een maand of 3 gebruikt en toen sliep ze meteen prima zonder).

8. mepeggy

mepeggy Lid

18 okt 2008
    60
    0
    0
    Ideaal!!

Maar een tip; begin op tijd met afbouwen!! Als je hier te lang mee wacht is het niet zo grappig meer!

Deel Deze Pagina