2.5 week geleden is ons jongste dochtertje geopereerd en haar neusamandelen en ze heeft buisjes gekregen. Alles is goed verlopen. Nu merk ik dat ze sinds ze geopereerd is heel onrustig slaapt. En sinds vandaag is ze heel hangerig, ze wil niks eten drinken doet ze redelijk en ze heeft 39,5 graden koorts. Ze heeft de hele morgen op de bank gezeten, terwijl ze normaal echt nooit langer als 10 min blijft zitten. Nu heb ik net de kinderafdeling gebeld, alleen ik kom er niet door. Dus ga het dadelijk nog een keer proberen. Zal het nog met de operatie te maken kunnen hebben nu ze zich zo voelt. Ik maak me best wel zorgen nu.
Je kan het ziekenhuis bellen, maar zou zelf eerder met de huisarts overleggen. maar ik denk zelf dat het niet meer met de operatie te maken zal hebben, maar een virus wat ze opgepikt heeft er heerst erg veel op dit moment. Dat onze dochter een zware operatie gehad heeft aan haar hoofdje en na een week koorts had, heb ik ook gebeld met de betreffende afdeling en die gaven aan dat dat niet meer van de operatie kon komen (bij haar was de wond gewoon rustig en mooi), en dat ik daarvoor de huisarts moets bellen als ik het niet vertrouwde. Ze is al wel 2 weken verder en in principe is alles wel geheeld, maar nogmaals zou wel even met de huisarts bellen.