autostoeltjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kaden, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Ik ben vandaag op zoek gegaan naar een nieuwe autostoel want onze dochter past binnenkort niet meer in haar Maxi Cosi (we hebben nog wel even tijd hoor). Nou las ik op internet dat het veel veiliger is om een stoeltjes te kopen die achteruit bevestigd kan worden ipv vooruit. Nou heb ik gekeken en hier in de buurt (woon in Engeland) hebben ze er maar 1...de BeSafe stoel.

https://www.kindveiligvooruit.nl/index.php?page=details&company=besafe&name=izi-combi-x3-premium-navy&id=HT525153

Ik vroeg me af waarom er zo weinig stoeltjes lijken te bestaan die op deze manier in de auto passen als het zoveel veiliger is. Ze zijn duurder en ik vroeg me af of het een soort van bangmakerij is, of dat het echt veel veiliger is. Iemand idee-en?

2. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Zie net dat er een heel topic over is....kan ik dit draadje verwijderen? Sorry!!!

3. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik wilde je idd net wijzen op het topic 'achterwaarts gerichte autostoeltjes' onder 'verzorging en veiligheid' ;)

Kijk ook eens op mijn FB pagina voor meer achtergrond informatie, zie mijn onderschrift.

Edit: waar in Engeland woon je? Er zijn wel stoelen te krijgen, ook andere dan de Besafe. Misschien weet ik een winkel bij je in de buurt. PB mag ook :)

Deel Deze Pagina