Ik weet het even niet meer. Ons zoontje was van de week flink ziek ( nog steeds een beetje) Sinds woensdag al hoge koorts, vrijdag HA en Nightcare: resultaat oorontsteking en AB kuur gekregen. Zondag opeens vlekjes over zijn hele lijf, maandag weer HA. Uitslag lijkt reactie op kuur of toch de 6e ziekte. Maar goed, nu is dat niet het probleem ( wel zielig uiteraard voor hem) De koorts is weg ( nog wat lichte verhoging) maar hij is in die paar dagen zoooooooooo veranderd. Van vrolijke gezellige jongen met uiteraard een eigen wil en ondeugd , in een kind wat steeds huilt als hij zijn zin niet krijgt. Hij zet het op een krijsen en houdt niet op. Weigert dan alles, eten, drinken, enz. Wil enerzijds opgepakt worden, anderzijds weer af, als hij boos is en je pakt hem op, duwt hij zich hard naar achter en zo kan ik nog meer voorbeelden noemen. Is dit nu het gevolg van het ziek zijn ( heb ik hem teveel verwend toen hij zo ziek was?) Of is het iets anders: sprongetje? tanden? ( er is een tandje net door) En nog belangrijker: hoe ga ik met dit gedrag om? Hij wilt alleen maar aan mij hangen. Ik ben een soort magneet..... De fase van verlatingsangst doet zich ook al sinds 2 weken voor. Mama mag ECHT NIET weg. Ik vind het erg moeilijk en merk dat ik er wat moedeloos en verdrietig van wordt. Wat doe ik nu fout? ( ik wil het zo graag goed doen)