M.ijn oudste zoon wil echt helemaal niks eten geen brood geen wam eten geen fruit helemaal niks. Kijg hem met geen mogelijkheid aan het eten ik heb al pannenkoeken gebakken , patat , potje klaargemaakt , zelfs een fles pap die die normaal wel graag wil , maar nee hoor echt geen hap. Hij valt ziender ogen af wat moet ik doen , maak me echt zorgen aangezien hij al veelte licht is voor zijn lengte. Wij hebben hem al zelf laten kiezen wat voor eten hij wil, hem laten helpen eten te maken ,maar ook dit helpt niks. Ook drinkt hij alleen maar water hij wil niks anders hebben , hij is 108 cm lang en heb hem net gewogen en weegt nu nog maar 11,9 kg. Ook heeft hij van baby af an al snel ijzer gebrek, maak me echt zo'n zorgen, wat moet /kan ik doen?
ik geef junior vitaminen die vloedbare van davitamon.het geeft hem enorme eetlust. als ik stop binnen een week begint hij weer moeilijk te doen.
hangt er vanaf hoe lang je kindje dit al heeft.. is hij altijd al een moeilijke eter geweest of is dit recent? miss even informeren bij de huisarts ? miss dat je kindje last heeft van krampjes of het moeilijk kan verdragen?verstopping? kan hij wel normaal plassen en ontlasting kwijt?
Het is nu sinds 2 weken dat hij niks eet en alleen maar water drinkt plassen doet hij goed ontlasting weinig maar ja hij krijgt ook niks binnen
Hoi! Wat vervelend dat je zoontje niet wil eten. Maar een kindje wat alles weigerd te eten, zelfs de 'lekkere' dingen zou mij ook zorgen baren. Mijn persoonlijke advies zou zeker zijn om een afspraak te maken bij de huisarts. Misschien kan hij/zij je verder helpen met het uitzoeken wat er precies aan de hand is. Op zich is het niet verkeerd dat hij water drinkt. Beter iets dan helemaal geen vocht, maar dat levert natuurlijk niet de nodige energie. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt! Groetjes Mariska
Inderdaad, echt een afspraak gaan maken met je huisarts! Een kind wat zo slecht eet (niet eet) is niet goed. Een teken dat er zeker wat mis kan zijn. Alleen wat water zo nu en dan drinken is zeker niet voldoende.
idd gauw naar je huisarts. als het iets is van 2-3 dagen ofzo of zo nu en dan niks willen eten. ok dan niks aan de hand maar in dit geval zou ik naar de huisarts gaan. 11,9 kilo is volgens mij ook veels te licht voor zijn lengte toch? mijn zoontje is 2,5 en woog voor het laatst 12 kilo. hij was toen 86 cm. nu weet ik niet precies hoelang hij is en hoe zwaar hij is.
naar de huisaerts. Heeft misschien hele grote amandelen waardoor hij niets wegkrijgt. Als ze geen lekkere dingen meer willen ga ik me altijd zorgen maken en is er ook echt iets aan de hand.
Naar de huisarts misschien keel/neusamandelen of een flinke keelonsteking want als hij ook de lekkere dingen weigert te eten is er iets mis! Beterschap met hem! enne hou je ons op de hoogte?