Wat is nu echt een goede anti lek trainigsbeker??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat is nou een goede?
    Heb een drinkbeker van dr. Brown alleen zuigt ze daar meer lucht mee als drinken zelf.....dus net een van avent gehaald nou dat ding is helemaal niks die lekt als een zeef.
    Heb ook die van Nuby in de hand gehad is dat iets...? Wie kan me zeggen wat een fijne oefen beker is voor een kindje van 6 maanden?

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wij hebben die van nuby. Hij vind het vreemd, maar hij lekt zeker niet ;)

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hey loontje, is dat een fijne beker?
    Die van dr. Brown lekt ook niet alleen drinkt ze daar zo onhandig aan....en de handvaten bewegen veel. Is dat bij de nuby niet? Zitten de handvaten daar vast? Wat voor drinken geef je hem allemaal uit de drink beker? Ik heb net sapjes gehaald van olvarit, ben benieuwd wat ze daarvan vind.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier heeft ie ook leren drinken uit een nuby beker, erg tevreden over...lekte niet, in tegenstelling tot andere bekers.

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hij drinkt er nog wel onhandig uit, maar pas een paar keer gebruikt. Handvaten zitten helemaal vast. Ben er erg tevreden over. Ik heb de XL geloof ik. Hij krijgt alleen maar water, dat vind ik voldoende. Sapjes zal ze wel lekker vinden denk ik.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Water drinkt ze hier niet, dus doe een klein beetje sap, is meer water met smaak dan drinkt ze het wel.
    Dan ga ik ook die beker van Nuby maar eens halen

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Nuby beker lekte hier ook niet maar vond dat hij er nooit echt fijn uit dronk. Er kwam teveel ineens voor hem. We hebben nu die rietjesbeker van Nubi en die is erg fijn!

8. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht
    Ik heb Kiddyboo 360 antilek/antiknoei bekers. Ze lekken niet en hebben handvaten. Het zijn geen tuitbekers, meer als drinken uit een glas zonder te kunnen knoeien. Ben er heel tevreden over!

9. sjak

sjak Niet meer actief

Wij zijn ook begonnen met de nuby beker, maar ze begreep/dronk niet uit deze beker.... Ze dronk met zeven maanden uit zo'n hele goedkope tuitbeker, maar de nuby niet. Met elf maanden gaf ik haar een rietjesbeker en dat snapte ze meteen. Nu drinkt ze soms uit de nuby tuitbeker, maar nog steeds liever niet.

10. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Vd Hema! Ideaal! Gegarandeerd lekvrij! Blauw met groene deksel.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    hier de kiddyboo anti knoei

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Echt hema!

13. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wij hebben de ouderwetse van mepal, bij de prenatal te krijgen. Met een harde tuit en je kan hem met en zonder antilek gebruiken. Eerst die van difrax en nuby geprobeerd, maar daar haalden ze niks uit en kauwden alleen op het tuitje. Sinds we die van mepal gebruiken drinken ze wel.

Deze: Prenatal - voeding - Mepal - Mepal Antilekbeker Pink

14. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Difrax bekers zijn heel handig. Ik heb echt veel verschillende geprobeerd en deze bevallen het beste. Je kan later het handvat er af halen en het anti-lek gedeelte eruit laten. Mijn dochter drinkt er nu nog uit. Alles kan ook in de vaatwasser, zitten gaatjes aan de zijkant zodat er geen water in de bodem blijft staan. echt over nagedacht. ideaal. en lekken zeker niet!

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt voor de tips allemaal

16. Humava

Humava Niet meer actief

Ik lees mee! Hier ook een avent tuitbeker die onwijs lekt! Vind het heel raar want die dingen zijn best prijzig. Nu ga ik maar eentje van de hema proberen.

Deel Deze Pagina