dag en nachtritme omdraaien ....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nikkie83, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    mijn meisje is n beetje in de war....
    overdag slaapt ze heerlijk , wel in de box in de woonkamer , soms in der wiegje bij ons op de slaapkamer
    maar savonds en snachts is ze meer wakker dan dat ze slaapt .
    overdag zijn in de woon en slaapkamer de gordijnen open , haar broers rennen gillen krijsen van woonkamer naar eigen kamer .
    en als de heren op bed liggen wordt mevrouw wakker ze huilt niet veel (gelukkig) maar heeft gewoon haar oogjes open , en smorgens om 7 uur vertrekt ze weer richting dromenland tot begin vd avond... beetje vreemd he haha

iemand tips of ideeen hoe ik het een beetje kan omdraaien ?

2. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde probleem. Mijn zoontje is 6 weken en die is na zijn nachtvoeding van ca. 4 uur klaarwakker. Hij slaapt overdag in de woonkamer in de kinderwagen en slaapt dan eigenlijk de hele dag. Na de laatste fles slaapt hij in de wieg bij ons op de kamer. Na zijn laatste fles om 22.30 slaapt hij ook netjes tot een uur of 4. Maar daarna... RAMP! Hij slaat met zijn armpjes, doet erg druk en spuugt steeds zijn speentje uit. Moet ik dus om de paar minuten die speen er weer in doen anders wordt het krijsen. Dat gaat echt uren zo door tot de volgende voeding.

Ik ben ook bang dat hij dag en nacht omdraaid...

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ze is niet in de war, het is normaal op deze leeftijd. In de baarmoeder werd ze door je bewegingen overdag in slaapgewiegd en 's nachts zijn de ongeboren baby's dan juist veel wakker. Daar komt ze natuurlijk niet meteen vanaf. Vanaf 6 weken beginnen baby's de dag en nacht ritme door te krijgen. Tot die tijd kun je het idd stimuleren om overdag de gordijnen open te houden en 's nachts juist donker te maken. Het komt vanzelf wel goed.

4. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje slaapt tot de laatste voeding van 22.30 beneden in de woonkamer. Daar brandt natuurlijk wel licht. Zou dat een probleem kunnen zijn? Want om 6/7 uur is het al donker. Zou hij eerder naar boven moeten in een donkere kamer?

Deel Deze Pagina