Mijn zoontje van ruim 8 weken (gecorrigeerd 4 weken) heeft een liesbreuk. Hij zou vorige week geopereerd worden, maar er was ineens geen plek meer waardoor we nu weer 2 weken moeten wachten. Ik merk toch dat hij de laatste paar dagen steeds minder goed in zijn vel begint te zitten. Hij kreunt enorm tijdens de fles en kronkelt zo dat ik hem bijna niet meer normaal kan vasthouden. Na de fles hou ik hem rechtop tegen mij aan, maar begint dan zo erg te huilen. Ook spuugt hij ineens heel veel van zijn fles weer uit, geen mondje terug maar heel veel. Het stroomt letterlijk zijn neus en mond uit. Hij krijgt nu 7x 70cc flesvoeding en heeft daar maar net genoeg aan. Nu heb ik een paar vraagjes: - is dit nou iets wat hoort bij een liesbreuk? Dat hij pijn heeft, waardoor hij last van zijn buikje krijgt, waardoor hij meer gaat spugen? Wie herkent dit? - omdat hij zoveel spuugt wil ik graag zijn voeding in gaan dikken. Maar is dit wel verstandig omdat hij een liesbreuk heeft? - wie heeft een kindje die ook een liesbreuk heeft gehad en had hij/zij daar last van? Werd het na de operatie dan gelijk beter? Alvast bedankt!