Hallo allemaal Dl is bijna 1 en aangezien de nachten nogsteeds bal zijn willen we gaan cosleepen. Bedje gulliver zou een goede moeten zijn. Maar wat is jullie ervaring met een zeer bewegelijk(bijna) dreumes? In haar ledikant gaat ze staan(ook met slaapzak) en rolt ze alle kanten op. Benieuwd naar jullie ervaring. Gr baby001
Alleen cosleepen als je er zelf naast ligt, anders in haar eigen ledikant leggen. Ik ben met 10 maanden gestopt met cosleepen, vond het te gevaarlijk en vond het tijd dat ze op haar eigen kamer ging slapen, we hielden elkaar wakker. Ander had ik haar overdag in haar eigen kamer laten slapen en 's nachts bij ons in de cosleeper.
Bedoel je met 1 zijkant eruit? Je kunt ook de zijkanten erin laten en het bedje tegen de jouwe aanschuiven. Dan krijg je geen gevaarlijke situaties en lig je toch naast elkaar.
Kan ik inderdaad ook doen.. als ze sochtends heel vroeg (500 uur) wakker wordt en we leggen haar tussen ons in slaapt ze nog zo'n 2 uurtjes. Dan wordt ze af en toe heel even wakker, raakt ons aan, en slaapt weer verder. Als ze alleen ligt wordt ze dus helemaal wakker en zet het op een gillen.