baby 7 maanden wil laatste fles niet meer

Discussie in 'Voeding' gestart door Wereldjongetje, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Misschien dat iemand nog tips heeft.

Mijn zoontje van nu 7 maanden zit nu op het volgende schema:

7.00 fles 180cc +6
    9.30 fruit
    11.30 klein beetje brood en nog een fles van 180cc+ 6, deze gaat niet altijd leeg
    14.30 tussendoortje, meestal liga met beetje fruit
    16.00 uur groente hap
    18.30-19.00 fles 180cc +6

Tot aan 2 weken geleden ging dit prima en kreeg hij in de laatste fles een beetje pap omdat hij anders de nacht niet doorkomt.
    Maar nu ineens weigert hij de laatste 2 weken de fles volledig. Maar hij heeft niet genoeg gegeten om de nacht door te komen want nu word hij tussen 0.00 uur en 3.00 uur weer wakker.
    De groentehap gaf ik eerst tegen 17.00 uur maar die geef ik nu ook al eerder maar dit helpt helemaal niets.

Iemand nog tips? Of is dit een fase? Was zo blij dat die nachtvoeding er af was maar nu is die dus gewoon weer terug.

2. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Waarschijnlijk zit hij vol van het tussendoortje? Ik zou hem dan alleen wat fruit geven met wat te drinken. Als hij nu die laatste fles niet wilt dan krijgt hij te weinig vocht denk ik. Of geef je ook wel water of iets dergelijks tussendoor?
    Je zou hem ook eventueel rond een uur of 10 ofzo dan wakker kunnen maken voor een fles.

3. Wereldjongetje

27 jan 2011
    88
    0
    0
    Gister heb ik idd een klein beetje fruit gegeven maar ook dit hielp niet. En om 10 uur wakker maken werkt ook niet want dan wil hij ook nog niet.
    Dacht ook eerst dat het misschien door de fles kwam maar gister met een lepeltje gegeven en ook dat maakte niets uit.

Deel Deze Pagina