Ik heb een maxicosi mura 4. Alleen die voetenzak die erbij zit vindt ik echt helemaal niet fijn. Er zitten van die benen aan. Nu ben ik ook zoek naar andere passende voetenzak. Weet iemand welke ik nog meer kan gebruiken?
Wij hebben wel de originele en ben er nu heel blij mee. Onze dochter heeft namelijk hele lange benen en deze is ideaal want ik kan de rits onder open maken en haar voetjes laten uitsteken. Zo zit ze toch redelijk warm. Ik heb hem op advies van vriendin aangeschaft om deze reden ook. Dus zou het nog eens overwegen!
Met onze uk heb ik een voetenzak van de zeeman erin is officieel voor de maxi cosi maar nu ze nog zo klein is kan dat prima die originele voetenzak verdwijnt ze namelijk is
Ik heb de buggy voetenzak van koeka super fijn. Had ook de kleinere versie in de maxi cosi echt hele fijne voetenzakken
Ik ga meteen even kijken naar de voetenzakken van Koeka en Lodger Bunker. De voetenzak van de maxicosi vindt ik echt drama, en vooral ze nog zo klein zijn.
Iemand toevallig ervaring met dit merk, ik vindt deze namelijk erg mooi. En vrij betaalbaar bol.com | JJ Cole Warme Zachte Voetenzak Original Bundleme | Baby
ik heb dus zoiets Marktplaats.nl - Warme, handige witte winterjas/voetenzak voor in MaxiCosi - Babykleding | Maat 56 ideaal!! zeker nu ze nog zo klein is
Ik heb een voetenzak van bugaboo erin. Stuurtje gaat dan niet. Gekozen omdat ik deze zak zo leuk vond, knal blauw, en warm genoeg.