als ze in de kinderwagen ligt, gewoon met bak en al in het ledikantje zetten! wie weet slaapt ze dan lekker daar in door en kunnen jullie gewoon in je eigen bed hihi...
Bedankt voor je tip. Helaas lukt dat niet. Als we de bak eraf halen (kliksysteem) en hem naar boven tillen wordt ze hoogstwaarschijnlijk wakker. Daarbij slaapt ze niet door dus dan moeten we er alsnog een paar keer uit. Dat doet ze helaas sinds maand 7 ook niet meer. Het voordeel zou wel zijn dat wij dan weer met z'n tweeen in ons eigen bed liggen en zij toch (soort van) in haar eigen ledikant. Hmm, misschien is het toch het proberen waard.
Hebben we gedaan. Die waren (gelukkig) prima. Hij kon het echter bij 1 niet goed zien omdat er veel oorsmeer zat maar wat hij bij die ene zag was prima. Ook omdat de andere er goed uitzag.
gelukkig maar! hopelijk wil jullie meisje snel weer lekker slapen in haar bedje. zelf zou ik denk ik een matras op haar kamer leggen en naast haar gaan liggen. eerst een paar dagen samen op het matras en daarna in het bedje en ernaast blijven liggen. steeds maar weer opnieuw proberen (maar is voor mij natuurlijk makkelijk gezegd). als jullie hier de puf niet voor hebben dan zou ik haar bij jullie laten slapen. co sleeper ook geen optie?
las later je 2de zin maar ook van het oorsmeer kan ze last hebben hoor! kan tegen het trommelvlies aan drukken wat pijn geeft. zou een verwijzing naar de KNO arts vragen. dit klinkt misschien drastisch maar werk zelf in een huisartsenpraktijk en zie heel vaak dat nachtbrakertjes of slechte inslapers (die altijd wel goed hebben geslapen) last hebben van de oortjes of neusamandel od. bij de KNO arts hebben ze hele goede apparatuur om dit zo te checken. zou me er zelf geen moment druk om maken als ik voor niets kwam, ontbrekende nachtrust gaat je opbreken