misschien een rare vraag,maar kan een kindje van 8 maanden een groeistuip of een inhaalslag aan het maken zijn? Mijn oudste had hier als baby geen last van. Ze at alleen slechter als ze haar sprong had of tanden kreeg en at daarna weer normaal.maar kreeg dit pas bij 1.5 jr Mijn jongste at een paar weken heel slecht.potjes(verse) voeding half,fruit half,brood niet,flesje van 100cc niet.De eerste en de laatste gaan goed. Maar nu kwam ze vanacht.Ik dacht eerst aan een poepbroek,maar dat was het niet eens.Ik heb eerst een fles van 100 cc gemaakt,maar daar was ze het niet mee eens. Toen nog eens 60 cc(beide met pap) en toen begon ze om half 6 praatjes te krijgen(ik was om 4.15 wakker geworden) Haar weer in bed gelegd. Dit was haar schema gisteren. 7.30 papfles 200cc 9.00 fruithap(maar ik moest om 9.00 op een vergadering van mijn werk zijn,is papa dus de fruithap vergeten grgrgrgrgrg) 12.30 een hele boterham en 40 cc diksap 15.30 een rijstewafeltje(kleintjes olvarit) maar ze had trek,dus soepstengel.40 cc diksap 17.00 een vol potje(versgemaakt,ongeveer 180 gr)eten en een olvarit yoghurt toetje. 19.00 papfles 200 cc. Dit lijkt mij normaal voldoende. heeft ze een groeistuip of is ze een inhaalslag aan het maken,wie heeft dit ook meegemaakt
Dat hebben wij ook! Soms eet ons zoontje ons arm en dan ineens een tijdje dat alles maar half op gaat. Fruit gaat al 2 maanden niet goed, ik ben al blij met een paar hapjes. En de rest met vlagen. Zo kan er ook ineens een nacht tussen zitten dat hij komt voor een fles! Vanmorgen ook... papfles om 8 uur en om 9.30 honger!! Nou, dan hoef ik niet te beginnen met fruit want dat gaat dan niet snel genoeg volgens meneer. Btw... we zaten op het cb (en auto) tussen 8.50 en 9.30 anders had ik al vroeger fruit gegeven. Toch gaat het groeien nog steeds volgens het lijntje en niet ineens een piek ofzo.
nou en of.nu net ook. ze had vanmorgen om half 6 de papfles van 160 cc gehad. 10.00 volledige fruithap.om 10.50 weer mopperen,toen 100 cc fles voeding(wil in de middag ook na de boterham geven)niet goed,dus soepstengel en 40 cc diksap gegeven.Niet goed.mevrouw mopperde,dus eerst de luier verschoont.zit ze bij mij op schoot en ik eet een peperkoek,kijkt ze me de happen uit mijn mond.Dus een stukje gegeven.Nou blijkbaar vond ze hem lekker,want de graaide zo naar mijn hand.ik heb haar weer in de wipstoel gezet met nog een halve soepstengel.Ik heb maar een halve strijk kunnen doen en snel een kopje koffie gedronken,want mevrouw wil maar eten.