Hallo allemaal Mijn zoontje van 6,5 maand heeft sinds gisteren koorts...nou eigenlijk Heb ik heb woensdagavond op bed gelegd en Rond middernacht voelde hij al heel warm aan... ik heb hem gisteren avond 1 zetpil gegeven zodat hij kon slapen. Vanochtend was de koorts 39,3 weer zetpil gegeven Zonet weer naar temp gekeken toen was het 40,3 geworden Hij is natuurlijk niet lekker maar verder drinkt hij wel goed.... Wanneer contact met arts opnemen? Na 3 dagen hoge koorts?
Zou ook de ha bellen. Waarschijnlijk doen ze niets als je kindje goed drinkt en allert is maar het is altijd goed om te overleggen. En paracetamol geven om de koorts wat te drukken.
Ik zou vandaag echt naar de ha gaan, je gaat het weekend in. En als er ergens infectie is (vooral bij luchtwegen), is het verstandig om onder begeleiding van de ha te staan.
Normaalgesproken na 3 dagen of als je het niet vertrouwd. Maar op vrijdag zal ik altijd bellen en aangeven koorts, weekend, graag even zien! Doen ze hier nooit moeilijk over.
Inderdaad, na 3 dgn koorts moet je langskomen. maar zou ook ivm weekend vandaag gegaan zijn. Al geweest???