Hoeveel uur laten jullie max tussen de fles snachts bij een baby van 5,5 week? Za slaapt vaak best lang door (gelukkig) Nu bijv gisteren om 23.45 laatste fles, en nu om 08.00 slaapt ze nog... Wat doen jullie dan??
Deed mijn dochtertje ook , ik probeerde haar dan wakker te maken maar soms lag ze zo diep te slapen dat ik . haar niet goed wakker kreeg voor een voeding en slapend drinken deed ze niet. Toen ben ik gestopt met wakker maken , als ze honger of dorst hebben laten zw dat echtql wel merken aan ons. Hier doe ik dat nu nog steeds , mijn dochtertje geeft zelf aan wanneer ze honger heeft De ene keer na 4 uur mmaar.soms.ook pas.na 8u overdag. Ik zou dus niet wakker maken en op verzoek voeden
8 uur niks met deze hitte????? Vind ik nog al wat.... @ts soms werkt voeden op verzoek, sommige baby's hebben meer baat bij vaste tijden. Is uitproberen wat voor je kleine het best werkt.
Ik heb het over de fles voeding he. Zeg niet dat ze veder niks krijgt. Mijn dochtertje drinkt 3 -4 180/4 a 5 En krijgt natuurlijk water als t zo warm id , maar ik maak haar niet wakker voor een voeding