speelgoed aanrader 6 mnd.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carro, 20 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carro

Carro Lid

5 jan 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een speelgoedknaller voor een baby van 6 maanden. Iemand tips wat jullie kindje echt TE GEK vindt??
    Dus iets wat ze voor een langere tijd echt superleuk vinden..

2. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Hier waren de stapelbekers een groot succes. Wel pas vanaf de 7/8 maanden. Hij speelt er nu nog dagelijks mee.
    Verder op die leeftijd vond hij een rammelaar met bijtring leuk maar daar was zl zo overheen.

3. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Alles wat geluid maakt en waar ze mee kunnen zwaaien. Zoals de Oball Rattle. Van die knuffels waar ook lintjes aan zitten en rammelaar dingetjes, van Tomy Lamaze.

4. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Hier krijgt meneer geen genoeg van zijn balletjes. We hebben 1 zachte bal van nijntje (weet niet waar ze te koop zijn omdat we deze op vakantie hebben gekocht) en de (zoek maar op Google oid) my first rattle ball. Gekocht bij de action voor een habbekrats. Het is ermee rammelen maar nu ook op de vloer laten rollen en erachter aan kruipen of tijgeren :)
    Een kubus met rammelaar erin is ook nog steeds een succes.

5. Gember

Gember Niet meer actief

Ik lees mee voor tips! :)

6. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Deze eierdoos van Tomy. Super leuk!

Bijgevoegde bestanden:

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Stapelbekers! Speelt ze nu nog steeds mee.. Maar moet ik zeggen dat onze dochter echt helemaal wild is met een "babka" (bakje)

8. Girll88

Girll88 Lid

29 mei 2011
    91
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin had voor haar 7 maanden oude dochter de magische zeester van vtech gekocht. Haar dochter is hier gek op. Dit is een spiegeltje met allemaal geluidjes.
    Inmiddels hebben wij hem ook voor onze zoon de nu bijna 4 maanden is, en hij vind hem ook geweldig.

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Interactieve knuffelbeer van V-tech, activiteitengym van Chicco (Deluxe, noemt ie), o-ball, Sophie de giraf, knisperboekje, rammelaars, ...

Deel Deze Pagina