Ik ben op zoek naar een speelgoedknaller voor een baby van 6 maanden. Iemand tips wat jullie kindje echt TE GEK vindt?? Dus iets wat ze voor een langere tijd echt superleuk vinden..
Hier waren de stapelbekers een groot succes. Wel pas vanaf de 7/8 maanden. Hij speelt er nu nog dagelijks mee. Verder op die leeftijd vond hij een rammelaar met bijtring leuk maar daar was zl zo overheen.
Alles wat geluid maakt en waar ze mee kunnen zwaaien. Zoals de Oball Rattle. Van die knuffels waar ook lintjes aan zitten en rammelaar dingetjes, van Tomy Lamaze.
Hier krijgt meneer geen genoeg van zijn balletjes. We hebben 1 zachte bal van nijntje (weet niet waar ze te koop zijn omdat we deze op vakantie hebben gekocht) en de (zoek maar op Google oid) my first rattle ball. Gekocht bij de action voor een habbekrats. Het is ermee rammelen maar nu ook op de vloer laten rollen en erachter aan kruipen of tijgeren Een kubus met rammelaar erin is ook nog steeds een succes.
Stapelbekers! Speelt ze nu nog steeds mee.. Maar moet ik zeggen dat onze dochter echt helemaal wild is met een "babka" (bakje)
Mijn vriendin had voor haar 7 maanden oude dochter de magische zeester van vtech gekocht. Haar dochter is hier gek op. Dit is een spiegeltje met allemaal geluidjes. Inmiddels hebben wij hem ook voor onze zoon de nu bijna 4 maanden is, en hij vind hem ook geweldig.
Interactieve knuffelbeer van V-tech, activiteitengym van Chicco (Deluxe, noemt ie), o-ball, Sophie de giraf, knisperboekje, rammelaars, ...