Hallo Allemaal Mijn dochtertje blijft honger houden ondanks de voeding voor hongerige baby's die ze krijgt. Heeft iemand dit ook of gehad? En zo ja wat hebben jullie gedaan? Groetjes
Nee, hier was de honger echt over. Weet je zeer dat honger is??? Denk ook een aan (verborgen) reflux. Als ze namelijk last hebben van zuur wat weer omhoog komt, lijkt het ook net of hebben ze honger (erg huilen en erg gulzig). Dit omdat ze graag weer willen eten, zodat het zuur niet omhoog komt. En als ze dan wel last hebben van het zuur, kunnen ze heel erg huilen, omdat dit zo zeer doet. Ons meisje had ook last van zuur. Johannesbroodpitmeel door de melk gedaan en het was zo goed als over. Dit verdikt namelijk de melk, waardoor het minder makkelijkomhoog komt. Succes!
ja ze eet nu ineens ook weer slechter. En ze heeft veel boeren vast zitten maar dat had ze vanaf het begin al en veel de hik. Ze spuugt idd nu ook wel wat meer stukjes melk en het ruik wel zuur ja. Ook wel eens gewoon haar adem. Dan zou het idd dat wel eens kunnen zijn wat jij zegt. Bedankt voorje reactie
Jij noemt het slechter eten, maar misschien heet ze er nu juist wat minder last van. Mag ik vragen hoeveel ze krijgt. Wij gebruiken voor de fles nog steeds Infacol. Onze meid was een slechte boerder, nu met de Infacol boert ze als een vent. Voorheen liet ze veel windjes maar daar gingen jammergenoeg eerst krampjes aan vooraf, ook omdat ze zo gulzig dronk. HIer helpt de Johannesbroodpitmeel ook voor. Omdat het verdikt, moeten ze meer moeite doen om het uit de fles te krijgen, dus drinken ze langzamer. Johannesbroodpitmeel mag je gewoon gebruiken zomder overleg met het CB. Wij zijn eerst met een kleinere dosering begonnen dan op de verpakking staat. Soms hebben ze wel een andere speen nodig omdat ze het er anders niet meer uit krijgen. Het is soms even uitvinden. Wat zou het makkelijk zijn als je af en toe eens een kwartiertje met ze kon praten....
verwacht niet al teveel van forte,soms duurt het een paar dagen voordat het echt de honger stilt. bij min zoontje merkte ik na een tijdje pas dat het werkte.