Ik ontdekte vandaag bij mijn dochtertje een klein knikkertje in haar nekje. Net onder de haargrens zo schuin onder het oor. het zit onder de huid maar ik kan het wel bewegen. het lijkt op 1 of ander opgezet kliertje. vrijdag moet ik weer naar de K arts en zal er daar ook even naar laten kijken maar ben toch nieuwsgierig of jullie het herkennen.
Onze kleine man heeft het ook gehad en volgens het cb zat er een inwendige bloeduitstorting en daarnaast had hij de voorkeur om met zijn hoofd op de linkerkant te liggen waardoor er ook nog een verdikking bij kwam.
jazekerdat is een opgezette lymfeklieris ze onlonags verkouden geweest? mijn zoontje heeft dat ook maar hij heeft het al heel lang en het wilt maar niet weggaan dus ik ga nog eens een keer met hem naar de ha want tjah het hoort er niet en normaal trekt het vanzelf weg maar bij hem is het nooit weggegaan. hij heeft er geen last van hoor. maar goed hij heeft het precies op dezelfde plek als jouw kindje dus ik wist meteen wat het was.
Ze is wel verkouden geweest toen ze 2 weken was en dat is nu eigenlijk pas net over. Ze had vannacht wel een truitje aan met zo'n knoopje aan de achterkant. Zou het kunnen dat ze verkeerd op dat knoopje is gaan liggen waardoor dat kliertje is gaan opzetten? Het zit idd aan de kant waar ze meestal op ligt.
zze is dus flink verkouden geweest, ik denk toch echt dat het een opgezette lymfeklier is. ik herken het zo goed.
Heel herkenbaar, ook onze zoon had een opgezet lymfkliertje toen hij een paar maanden was. Kon geen kwaad volgens de HA. Maar merk ook hier dat het nooit helemaal weg is gegaan.
hihiihih heel normaal hoor...anders even langs de ha gaan al is het maar voor je eigen geruststelling. het zou binnen een week 2-3 helemaal weg moeten zijn. tenzij ze niet weer verkouden wordt.
@zwabbertje: oow bij hem ook nooit weggegaan? raar is dat he het zou toch weer moeten wegtrekken? moet het operatief verwijderd worden dan als je dat knobbeltje weg wilt?