puckababy piep, ook overdag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cizmo, 2 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mijn meisje van 6 weken maait met haar armpjes als ze onrustig is in haar bedje. Ik denk daarom aan het aanschaffen van de puckababy piep. Gebruik je die dan ook overdag? Of alleen s nachts voor het lange slapen? Overdag slaapt ze vaak kort, dus dan weet ik niet zo goed hoe ik daar meer om moet gaan.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja deed ik wel bij elk slaapje dan biedt je ook regelmaat; bij het slapen de puckababy

3. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ook overdag, waarschijnlijk zal ze dan ook wat langer gaan slapen.

4. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Ja hier ook! (Behalve in kinderwagen, door wiegen slaapt ze daar prima in zonder)

5. Lovess

Lovess Actief lid

28 apr 2013
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook zo!

6. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Hier ook dit.
    En de puckababy uit na vaccinaties en koorts.

7. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik gebruik zelf de pacco en alleen in de kinderwagen...in de wieg kan ik haar strak genoeg instoppen...

8. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hier in het begin ook veel gebruikt! En bij alle slaapjes. Ik had alleen een zakje van swadde me, is zo goed als hetzelfde en een stuk goedkoper!

9. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Bedankt voor de reacties. Ik ga vanavond even met manlief overleggen over de aankoop.

10. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Alle slaapjes! Vanaf de kraamweek al... En nu na de 12 weken sprong kan ze ineens zonder zo fijn.
    Al was de inbakerdoek echt onze redding voor heel erg bewegende armpjes

11. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Je kan er evt wel eentje van mij overnemen. Voor beide kindjes 7 weken gebruikt, ben er erg blij mee geweest!
    Stuur maar een pb als je interesse hebt!

12. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Zeker overdag ook lekker gebruiken! Geeft rust!

Ik heb er ook nog wel eentje voor je, amper gebruikt. Had eerst de pacco doek en toen we net een paar dagen de puckababy hadden werd ze ziek en mocht ze er niet in. Sindsdien slaapt ze zonder.

13. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ja. En ik deed hem zelfs aan in de wagenbak met een dag winkelen. .niet leuk maar het was wel een succes.

14. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Wij hebben bij onze dochter eerst de piep en daarna de mini gebruikt. Heerlijk!!! Ze sliep daar als een roosje in. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ze zich heel veilig voelde in haar coconnetje.
    Na de vaccinatie mocht ze er niet in en toen ben ik eigenlijk ook in 1 dag afgebouwd. Vanaf dat moment sliep ze in een gewone slaapzak.

15. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ja ik deed het wel en zweer bij dat ding. Wat een rust gaf dat en wat sliep hij heerlijk. Je mag hem in principe niet aandoen met koorts en vaccinaties maar ik deed dit wel gewoon. Ik hield hem dan wel extra ik de gaten en minder kleding eronder aan. Moet wel zeggen dat hij nooit echt flinke koorts had maar max 38.
    Maar wel dus goed om daar rekening mee te houden.

Deel Deze Pagina