Hoi Kwebbeltje, Inge is ondertussen bijna (morgen) 7 weken oud. Na een moeizame start (ze was te veel afgevallen) doet ze het nu goed. Alleen is ze sinds een week of 2 wat verkouden (snot in de neus en af en toe niezen en heel soms hoesten). Sinds ze goed aan de borst drinkt drinkt ze heel gulzig en spuugt ze vaak wat terug. Maar de laatste tijd is dit meer en wil ze ook vaker drinken. Ze heeft een schimmeltje op haar billen, dus ik kan niet zien of ze verder luieruitslag heeft, maar ze poept al vanaf het begin veel. Nu heeft ze de afgelopen dagen vaak een temperatuur van 37,3 37,4 (normaal tussen de 36,6 en 37,2 a 37,3) en af en toe 37,6 of 37,7. Maar tussendoor zakt dit ook weer tot 36,8 a 37,1. Ze lijkt dus een virusje onder de leden te hebben. Kan ik hier iets aan doen of moet het van zelf over gaan? Kan ik nog gewoon naar buiten met haar? Het klinkt misschien overbezorgd, maar ja het is allemaal nog zo nieuw dat ik af en toe best onzeker kan zijn. groetjes Jessicad
Hoi, Een virusje hebben die kleintjes zo te pakken. Zolang ze goed drinkt en voldoende plast is het goed. Wat betreft de verhoging, je mag rustig met haar naar buiten, zorg er wel voor dat ze uit de wind blijft. Ilja