iedere avond huilen huilen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door danili, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    hallo,
    ik heb eenzoontje van morgen 7 weken oud, hij is 5 weken te vroeg geboren. Sinds 3 weken is het iedere avond raak, na de fles van 7uur is het steevast in het bedje huilen, gieren, krijsen. troosten helpt, maar terug in zijn bedje gaat hij gewoon weer verder. Speentje helpt even, maar ide spuugt hij weer uit, en zo blijf je doorgaan. Hij maait bij het in bed leggen ook steeds met zijn armjes heen en weer.
    overdag is er eigenlijk nooit wat aan de hand, en hij krijgt gewoon met regelmaat om de 3 uur flesvoeding (premature nenatal1 voeding)
    Mijn vriend en ik weten nu dat er niets ernstigs aan de hand is, maar vragen ons toch af, doen wij iets verkeerd, ligt het aan ons? en wat kunnen we evt doen? of is het misschien iets tijdelijks, ligt het aan dat hij te vroeg geboren is, dat hij daardoor meer huilt?
    We hebben ook al geprobeerd, om niet in zijn kamertje te komen, en hem te laten huilen, maar hij gaat gerust een hele avond/nacht door. dit vinden wij erg zielig!
    Vaak is het ineens na de fles van 10 uur over, en slaapt hij wel gewoon de hele nacht door, dat is het vreemde!
    Enig idee wat we kunnen doen, of tips?

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Moeilijk om van hieruit te zeggen wat de reden is. Meestal zijn deze momenten tijdelijk, zo plots als het komt zo plots is het ook weer weg en hebben ze weer een prima ritme.

Kan je dus verder niet helpen. Sorry.

Ilja

Deel Deze Pagina