Hai dames, Een week geleden ben ik bevallen middels en Ks. Nu zijn gister de hechtingen eruit gehaald Door de gyn. Hij zei dat het er goed uitzag en dat ik zelf Moest blijven ontsmetten n schoon gaas moest aanbrengen . Dat heb ik dus braaf elke keer gedaan maar vandaag prikte de wond ineens elke keer na nieuw verband . Nu zag ik dat de snee op sommige plaatsen wat is opengegaan. Moet ik mij zorgen maken? Gebeurd dit vaak? Hoe kan dit zijn gebeurd ? Moet ik opnieuw worden gehect? Kortom: Wie heeft hier ervaring in? Alvast Bedankt!
Hoi, Ik heb een keizersnede gehad en zou me zorgen gaan maken als t gaat prikken oid; hier heb ik er nl geen last van gehad. Even een belletje kan vast geen kwaad, en dan weet je wel of t 'normaal' is. Succes!
Ik woon niet in Nederland dus even een belletje word het helaas niet . Dan moet ik echt naar t ziekenhuis voor een afspraak met de gyn.
als je een afspraak zal maken met de gyn krijg je dan niet iemand aan de lijn die je kan helpen? Anders zou ik een afspraak maken. Ik heb ook zelfoplossende hechtingen. Maar als het open is kan het lijkt me zijn dat er bacterien in komen. zou dus wel even navragen
Weer hechten kan volgens mij niet bij "oude" wonden.. Want dan zitten er al bacterien in. Kun je geen telefonisch advies vragen bij de gyn? Misschien kun je spoelen met iets ontsmettends?
Ik heb dit ook gehad, wel maarop 1plekje. Ik ben terug gegaan naar de gyn, er kwam ook wat wondvocht uit.mijn gyn zei dat het juist goed was omdat bij mij het vocht er dus uit moest en het lichaam het dus zelf zo oplost. maar als je het niet vertrouwd zeker de gyn bellen!