Onze dochter duimt, en sinds een paar dagen valt het me op dat ze echt iets zoekt om mee te tutten tijdens het duimen. Ik wil vanmiddag eens kijken naar een tutlapje-/doekje. Heeft iemand nog tips misschien?
- Allereerst: neem meteen drie dezelfde mee, zodat je ze in de toekomst kunt wassen en het geen ramp is als je er een kwijt raakt. - Ik zou persoonlijk niet iets nemen met een dikker knuffeltje ofzo eraan. Dat is zwaar, dus hangt zwaarder naar beneden. Ze kan er dan in bed ook minder makkelijk op liggen, want dan ligt ze op een bobbel. - Het tutdoekje van onze dochter heeft vier lange "uitsteeksels". Zoiets als dit: TUT-doekje groot Liefste - SnoozeStar | boxkleden, drool slabs en nog veel meer leuke producten voor coole baby's Wij hebben een andere hoor, met nog iets langere slierten, maar die zijn wel handig om aan vast te houden. Ook kunnen we het uiteinde van zo'n sliert in de klem van haar speenkoord klemmen (bijv. aan het riempje van haar autostoel) en dan kan ze nog steeds met het doekje in haar gezicht zitten, omdat ie wat langer is. Ik heb bij Prenatal wel eens tutdoekjes gezien waarvan ik de slierten erg handig vond. - Tot slot een open deur: voel of het stofje lekker zacht voelt tegen je huid. Die van onze dochter is aan de ene kant van een jersey stofje en aan de andere kant van een zachte badstof. Ik zie ook wel eens gehaakte tutdoekjes, maar dat lijkt me nou helemaal niet lekker tutten.
Wij hebben een 2 dezelfde doekjes van de prenetal. Ik had nog meer doekjes gekregen maar deze wilde hij. Ik heb er wel een speciaal koord aan zodat ik hem nooit kwijt rijk. Mijn nicht maakt deze en die kan je om de kop binden.
Idd zorg voor een aantal reserve en wissel deze regelmatig om zodat ze niet van eentje heel gehecht raakt ( kan je ze ook mooi uitwassen) Je zegt ze dmt anders zou ik ook zeggen let op knopen om speen een te maken, maar dus niet van toepassing Hier heeft ze velours , ze had er eerst eentje van badstof, maar had deze liever. Er zijn er zoveel, nijntje woezel en pip, disney, bumba, dikkie dik, andere leuke figuren, wat je ze,f leuk vind of past bij de kamer Evt. Neem je kindje mee en laat zelf de voorkeur uitkiezen Bekijk bijlage 349088