Hoi, ik wil graag schoentjes (leren slofjes)kopen voor binnen.. dat als hij straks gaat staan ook wat meer steun zou hebben.. en met kruipen eventueel wat meer vooruit gaat komen.. Maar welke moet ik halen? Heb heel veel leuke gezien, maar weet dan niet of die wel of niet geschikt zijn.. Moeten ze juist lagere hebben of kan een hoger leren slofje ook? Of is dit alleen maar lastig? Graag advies!
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.babypaws.nl/images/jakrapstarnavy.jpg Bijvoorbeeld die zouden die geschikt zijn?
Ik zou zonder klitteband nemen mijn oudste vond het een sport dat klittenband de hele tijd los te maken..
Dat klittenband lijkt mij ook niet zo'n succes, maar mijn dochter is er dan ook eentje die alles probeert uit te trekken Er is idd veel keus, misschien eens Googlen op de meest bekende merken? Bobux, Boumy, Aapies, Zootjes, Oxxy. Zelf heb ik Bobux slofjes voor m'n meisje en die blijven heel goed aan. Bevallen erg goed. Fijne service ook.
Kleine man heeft hier Oxxy sloffen (www.babyslofje.nl) en de keren dat hij ze uittrekt zijn zeldzaam... Terwijl verder niets "heilig" is op dat gebied... Klittenband oid zou k niet doen, is leuk om mee te spelen (voor die kleintjes) en na verloop van tijd klit ook klittenband niet meer zo goed...