Baby 7,5 maand welke slofjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MICH18, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi, ik wil graag schoentjes (leren slofjes)kopen voor binnen.. dat als hij straks gaat staan ook wat meer steun zou hebben.. en met kruipen eventueel wat meer vooruit gaat komen..
    Maar welke moet ik halen?:$
    Heb heel veel leuke gezien, maar weet dan niet of die wel of niet geschikt zijn.. Moeten ze juist lagere hebben of kan een hoger leren slofje ook? Of is dit alleen maar lastig?

Graag advies!:p

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
  3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik zou zonder klitteband nemen mijn oudste vond het een sport dat klittenband de hele tijd los te maken..

4. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dat klittenband lijkt mij ook niet zo'n succes, maar mijn dochter is er dan ook eentje die alles probeert uit te trekken ;)

Er is idd veel keus, misschien eens Googlen op de meest bekende merken? Bobux, Boumy, Aapies, Zootjes, Oxxy.

Zelf heb ik Bobux slofjes voor m'n meisje en die blijven heel goed aan. Bevallen erg goed. Fijne service ook.

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Kleine man heeft hier Oxxy sloffen (www.babyslofje.nl) en de keren dat hij ze uittrekt zijn zeldzaam... Terwijl verder niets "heilig" is op dat gebied... :D

Klittenband oid zou k niet doen, is leuk om mee te spelen (voor die kleintjes) en na verloop van tijd klit ook klittenband niet meer zo goed... :cool:

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wij hebben Zootjes en Boumy slofjes. Blijven beide goed zitten.

7. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Wij hebben altijd slofjes van Aapies. Van die lekkere warme leren sloflaarsjes.

Deel Deze Pagina