Pfff sinds zaterdag heeft onze kleine meid ontzettend dunne poepluiers! Ze drinkt haar flessen ook niet meer leeg, eet haar hapjes niet meer helemaal op maar is verder nog wel gewoon vrolijk! Gister heb ik 6 volle dunne poepluiers gehad (helaas dusdanig erg dat ik haar ook 4 x schone kleding aan heb moeten geven ) En vandaag is de tussenstand al 5 volle dunne poepluiers Er zitten boven wel tandjes aan te komen wat mogelijk de oorzaak zou kunnen zijn ? Maar ook spuugt ze nu ineens weer meer en laat ze steeds meer van dr flessen staan.... Vanmorgen heeft ze 90 cc gedronken van de 200, vanmiddag 40 cc van de 200 en toen heb ik haar toen straks nog wat extra gegeven tussendoor en toen dronk ze 30 cc... Ook haar hapjes eet ze niet meer zoals ze voorheen deed... Ze is verder wel nog vrolijk en alert maar normaal drinkt ze echt veel meer!! Haar buikje voelt ook vrij stevig aan maar ze heeft er geen last van als ik er op druk.... Zijn dit tandjes of heerst er wat ? En hoelang mag dit zo doorgaan ? Ik blijf haar wel extra vocht aanbieden maar ze weigert..... Als ik haar luiers verschoon en er zit geen ontlasting in dan merk ik dat er ook weinig plas in zit (maar goed ze drinkt dan ook wat minder ) Iemand nog tips ?
Amber bijna 5 maand dronk twee weken terug ook bijna niks meer en ben toen tch maar naar de ha geweest want hield niks meer binnen diaree en dronk heel weinig moest haar toen ook ORS geven en er heerst van alles dus je kan beter even naar de HA gaan misschien heeft ze wel een vrusje te pakken hier had de oudste van 4 jaar het rs virus en heeft daarvoor in zxiekenhuis gelegen wegens uitdroging door niks meer willen drinken diaree en spugen
Het zou heel goed kunnen dat het met tandjes te maken heeft. Mijn zoontje heeft ook altijd als er tandjes doorkomen dunne poepluiers. Maar je omschrijft dat ze ook minder wil drinken, dus misschien is ze wel gewoon niet lekker? Diarree en weinig drinken is niet zo'n goede combinatie dus ik zou dat niet te lang aankijken. Je kunt voor de zekerheid O.R.S. zakjes kopen bij de drogist of apotheek. Dat wil mijn zoontje meestal wel drinken en dan krijgt hij gelijk voldoende zouten en suikers binnen.