Een mooie tekst voor mijn meisje..ze is alweer 1 jaar geworden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunnycloud, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Mijn dochtertje is alweer 1 jaar geworden en nu zou ik graag een mooie tekst in haar boek zetten....ik ben alleen zo slecht in zulke dingen mooi opschrijven.

Heeft iemand hier een mooie tekst?? Iets waaruit blijkt dat ik erg veel van haar hou en dat het eerste jaar voorbj gevlogen is.

heel veel liefs

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hoi Sunnycloud!

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter.

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik vind dat je toch echt zelf de tekst zou moeten schrijven. Misschien kan je dan wel niet zo mooi dingen opschrijven maar dat maakt toch helemaal niet uit? Wat je ook opschrijft, het komt uit je hart! Ik denk dat jij haar eerste levensjaar en jouw gevoelens daarbij een stuk beter kan verwoorden dan wie dan ook!

Nogmaals, je moet het zelf weten. Geef alleen ff mijn mening :)

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Mijn laatste foto was van haar 1e verjaardag en daar staat bij:

Lieve ....
    Het afgelopen jaar was elke dag een feestje voor mij!
    Dikke kus, je mama

4. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ja dat weet ik natuurlijk en ik schrijf ook echt alles op en maak een soort dagboek voor haar maar ... ik wil nu zo graag een soort gedichtje waarin het kort en krachtig staat en daar ben ik helaas totaal niet goed in. Vaak zie ik mooie teksten voorbij komen en dan denk ik zo is het precies! En daar ben ik dus naar op zoek iets waarin ik me helemaal herken.

liefs

5. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat zijn de woorden die in je hoofd schieten als jij aan je meisje denkt? Zet deze eerst als steekwoorden op papier en probeer er dan iets omheen te rijmen.

Het werkt het beste als je gewoon begint met schrijven, en dan zal het beetje bij beetje steeds meer wat lijken.

Succes!

Deel Deze Pagina