Baby 7w wil overdag niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sophy, 13 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Herkenbaar hoor, mijn dochter sliep ook erg slecht overdag..
    Ze maakte ook maar slaap cyclussen van 3 kwartier, heel frustreren omdat ik zag dat ze dan nog moe was..
    We hebben haar toen ook ingebakerd en dit hielp wel iets..
    Het ging beter bij ons toen ze naar 2 slaapjes ging..

Mijn zoontje nu is het tegenovergestelde, die tukt als een malle! Weet niet wat mij overkomt...

Off topic -Firsttimemom: zie dat jou dochter ook van 28 augustus is, leuk!

2. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Gewoon lekker bij je nemen. Mn mannetje had precies hetzelfde . De draagdoek werkt super. Wat ik wel deed was het elke dag een x proberen. Gewoon in zn bedje leggen. Als hij begon te huilen nam ik hem bij me. Nu gebeurd het al steeds vaker dat hij gewoon lekker in zn bedje slaapt.

Geef je meisje maar gewoon de tijd. Het komt vanzelf goed :)

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Vandaag weer hetzelfde.. goede lange nacht, haast geen kramp meer en ze slaapt nu haar derde slaapje uit zichzelf :):) ik houd haar ook dicht bij me en lijkt dat ze zelf al meer ritme aangeeft.

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Het is punt maag36. Die zit op het onderbeen, als je vanaf de voet het scheenbeen volgt, komt er ongeveer 2cm boven de knie een v-vorm.. het punt zit naast de onderkant van de V, ricnting de buitenkant van het been. Bij een baby is het zo klein dat je altijd goed zit :) meest actief tussen 06 en 08uur en de contratijd zwak tussen 18 en 20uur. Ik doe nu 30-60sec en echt zachtjes, dat lijkt genoeg te helpen.

Het is natuurlijk wel.. bij ons meisje zat het probleem echt in die buikpijn. Ik zou voorzichtig zijn met "zomaar" zelf drukken of masseren.

Deel Deze Pagina