baby 5mnd word snachts ineens weer wakker.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bull22, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo onze kleine spruit van 5 maanden slaapt al een heletijd door, ik geef hem om elf uur savonds de laatste fles. eerder werd hij rond 7uur half 8 wakker, en nu word hij sinds 3 dagen ineens wakker rond 5uur. steeds dezelfde tijd. wat kan ik hier aan doen. ik wil hem niet nog later de fles geven wandt ik wil zelf ook niet te laat naar bed wegens de volgende dag ook vroeg dag is voor mij.

wat kan ik hier aan doen zodat hij tog 2uurtjes langer blijft liggen.

gr

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Gewoon laten liggen.
    Doen wij hier ook, als onze kleine meid te vroeg komt, dan gaan we zo nodig even bij haar kijken (even kijken of ze nog goed ligt) evt een speen aanbieden en dan gaan we zelf terug naar bed.
    Als het heel erg wordt, zou je je baby evt een slokje water kunnen geven, maar verder gewoon de avondfles om de gebruikelijke tijd en 's ochtens gewoon wanneer jullie dat gewend zijn.
    Ze krijgen het vanzelf snel weer door hoor;)

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Dat hebben wij hier heel veel weken gehad, maar Lucas sliep dan ook nog niet door...

Ik denk dat het een fase is. Hier werkte troosten niet, dan bleef hij huilen. Het snelste, ook voor onze nachtrust, was gewoon een klein flesje aanbieden (ik gebruikte 's nachts speen 1 dan duurde het wat langer) en dan kon ik hem daarna weer lekker terug leggen.
    Sinds een maand slaapt hij wel door tot half 7. En sinds deze week zijn we aan het proberen om de laatste fles om 19u te geven en hem daarna niet meer wakker te maken. Het is al 2 van de 5 dagen gelukt!

Succes ermee!

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Het is vast een fase. Soms is er geen specifiek reden dat een baby ineens wakker wordt 's nachts. Het is nog een baby van 5 maanden en die hebben een wankelend slaappatroon. Gaat vanzelf weer over.

Deel Deze Pagina