Goedemorgen dames, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Onze dochter van bijna 9 maanden eet als bijvoeding alleen brood en volle Griekse (zure ) yoghurt. Vind ze heerlijk! Met 6 maanden zijn we begonnen met groente en fruit, worteltjes, broccoli, avocado, boternoot, zoete aardappel, gestoomde appel, peer, banaan, het ging er allemaal in als koek. Alleen is ze ergens rond de 7 maanden steeds minder gaan eten en nu is het al een maandje helemaal klaar. Geen fruit, geen groente, geen avondeten prakjes. Niet gepureerd, niet geprakt en niet in stukjes. Ze krijgt verder bv op verzoek met soms 1x per dag een flesje poedermelk als ik wat tekort kom. Met haar brood krijgt ze ook een paar slokjes water uit een bekertje, vind ze ook leuk om te doen. Is of wordt dit straks een probleem? Ben benieuwd naar jullie reacties. Aanvulling: Ik heb tot eind van het jaar mijn kolfrecht, het overdag kolven ben ik nu rustig aan het afbouwen. Ik had de hoop dat ze voldoende bijvoeding zou eten dat ik de melk overdag ook kon afbouwen en 's avonds op mijn vrije dagen gewoon kon blijven voeden. Dit is een probleem wat ik dus zie