Baby 8,5 maand kreunt 's nachts hard en vaak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Peppers, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppers

Peppers Actief lid

24 nov 2011
    358
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon slaapt de laatste weken, vooral de tweede helft van de nacht, erg onrustig. Hij draait in zijn slaap en wordt regelmatig wakker en gaat dan een poosje liggen kreunen, vooral als hij op zijn buik of zij ligt. Verklaringen die ik er eerst voor had (verkoudheid, tandje) lijken niet helemaal meer te kloppen. Ik heb nu meer het idee dat het een gewoonte wordt. Vind het wel lastig omdat hij er niet goed van slaapt en wij zelf er ook steeds wakker van worden. Ik ga wel steeds minder vaak kijken omdat ik niet meer echt het idee heb dat er iets bijzonders aan de hand is en meestal stopt het dan wel na een tijdje. Soms duurt het echter ook een half uur. Soms is hij wakker en soms lijkt hij nog half te slapen. Vannacht was het bv om 01:00, 03:30, 04:30, 06:00...Best vaak dus! Soms heeft hij de volgende dag ook van die kleine oogjes en ziet hij er niet uitgerust uit. Overdag tijdens zijn slaapjes doet hij het niet.
    Ik ben benieuwd of iemand dit herkent? Graag iemand die me vertelt dat dit een fase is.....:D

Deel Deze Pagina