Ik ga volgende week op vakantie naar Mallorca. Ik heb een appartement geboekt met kitchenette, maar nu blijkt die info niet te kloppen. Er is dus geen magnetron of fluitketel/waterkoker beschikbaar om een fles op te warmen. Het reisbureau kwam met de suggestie een flessenwarmer mee te nemen, dus ik moet nu snel nog zo'n ding gaan kopen. Even googlen leerde me al dat er vrij veel soorten zijn. Ik vind t op zich vrij onzinnig om voor die 10 dagen zo'n ding te gaan komen, maar om 's avonds het hele complex over te moeten om in het restaurant de fles op te warmen zie ik ook niet zitten, dus dan maar zo'n verwarmer kopen. Ik krijg van het reisbureau een tegemoetkoming van 35 euro voor de aanschaf. Hebben jullie goede of slechte ervaringen? Ik heb Avent flessen overigens. Bedankt!
Is het niet handiger om een goedkope waterkoker mee te nemen? Die kun je krijgen voor een tientje of zo, maak je ook nog wat winst
Ik heb zelf hier de avent flessenwarmer staan. Is slechts 2x gebruikt en staat nu in de kast te verstoffen. (Gekocht eind 2015) Je mag hem eventueel overnemen mocht je interesse hebben. Hou je ook nog geld over Mocht je interesse hebben pb me maar.
Hee das een goeie, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. En dan kan ik ook nog s een koppie thee zetten op mn kamer Dankje!