Hoi hoi Ik was gezegend met de eerste 4maanden van me.zoon hij was lief rustig blij tevreden huilde nooit en sliep goed. Nu is t ineenkeer omgedraait.. sinds hij zn stem.heeft ontdekt is t wanneer die wakker word bijna alleen maar schreeuwen en krijsen zonder tranen.. hij lacht ook tussendoor maar heb dit nog nooit meegemaakt. Iemand dat ook gehad en tips misschien?? Krijgt er last van me hoofd van
Rond die tijd maken ze een sprongetje in de ontwikkeling en voelen ze zich even niet zo lekker. Duurt een paar daagjes tot een paar weekjes en dan opeens zijn ze weer zichzelf... Behalve dan dat ze opeens iets nieuws kunnen. Bijvoorbeeld rollen.... Maar vaak gaat zo'n ontwikkeling dus vooraf aan een boel frustratie.
Hey, Hier moet ik even op reageren,haha!Onze dochter is van 18 jan, dus 4,5 maand en sinds een paar dagen ook helemaal van de leg...Slaapt veel minder, sliep altijd tot 8.15(of we maakten haar 7.30 wakker voor school) nu is het net 6.30. Overdag sliep ze 2x, 1x 3 uur, en 1x 2,5 uur.maag mag nu blij zijn als ze 2x 1,5 uur slaapt.Ook lijkt ze idd gefrustreerd en boos. Drinken gaat ook lastig...handjes in haar mond proppen, totdat ze gaat kokhalzen...dus ja herkenbaar
Oh dat zijn geruststellende berichten pfew haha. Light nu eindelijk te tukken ( t is hier 22.13) wat slopend is t zon schreew ik wil niks dagje idd ook die handjes steeds in zn mond prppen haha.