Even klagen hoor! Donderdag was mijn zoontje al niet zo lekker. Hij voelde ook warm aan, maar ik had niet gemeten. Ook zaten zijn oogjes 's ochtends vol pus en heeft hij een behoorlijke loopneus. Vrijdag had hij koorts. Het hele weekend heeft hij (tot best hoge) koorts gehad. En hij voelde zich echt zo belabberd! Zo zielig is dat, als je niet kunt helpen. Nou ja, we hebben hem was paracetamolletjes gegeven, zodat hij in ieder geval een beetje kon slapen, want hij werd ook tijdens zijn slaapjes wakker. Zaterdagavond ontdekten we een blaasje op zijn lip en zondag zagen we dat zijn mond vol zat! Dat verklaarde meteen waarom hij zo slecht at ook de laatste paar dagen. Dat doet natuurlijk heel veel pijn! Pap verdraagt ie nog wel, maar dat hadden we niet in huis. Gelukkig had de buurvrouw nog 2 van die Nestlé proefverpakkingen over... Vanmorgen naar de HA geweest. Wat blijkt? Hij heeft een behoorlijke middenoorontsteking. Ook dat draagt niet bij aan het eten, want kauwen en je kaken bewegen doet dan ook pijn. De aften in zijn mondje zijn ook een indirect gevolg van de ontsteking. Hij heeft nu een antibioticakuur gehad. Het ging er niet van harte in, maar ik was zo slim om bij de apotheek meteen om een spuitje te vragen. Dat scheelt een hoop! Nu ligt ie lekker te slapen... Ik hoop dat ie snel opknapt... Arm manneke...
Ik denk dat het heerst! Mijn dochter heeft dit 2 weken geleden gehad. Ook een flinke oorontsteking en hoge koorts. Zielig he Mijn dochter had ook AB gekregen maar tot overmaat van ramp kreeg ze daar een allergische reactie op.. Beterschap voor je mannetje! Ik hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt.
Oei Feilo, en toen? Ilias heeft tot ongeveer twee uur doorgeslapen. Ik heb hem nog wel gehoord, maar toch laten liggen. Een paar minuten later sliep hij dan weer. Ik voel me ook ontzettend beroerd (erge last van hooikoorts + zie onderschrift) en mijn man kwam gelukkig om half drie thuis. Die zit nu met Ilias op de bank, een beetje te hangen. Meer kan hij niet. Gelukkig ging de tweede shot AB er goed in (weer met spuitje).
Och wat sneu heel veel beterschap voor de kleine man. En voor jullie (zag je onderschrift) een dikke knuffel.