knoeien met flesje drinken...

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door miss C, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Hoii,
    Ik hoop dat je mij kan helpen.
    Mijn dochtertje is nu iets meer dan 10 weken oud en ze knoeit gigantisch met haar flesje, ze krijgt 55cc en ik denk dat ze zeker 5cc tot 10cc knoeit! heb al een andere speen geprobeerd dit ging 2 dagen goed en nu knoeit ze net zo erg als daarvoor.
    Wat kan ik hier het beste aan doen?!

groetjes,
    Miss C

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Miss C,

Heb je ook al een ander merk flesje/speentje gebruikt? Welk merk gebruik jij nu? Dit kan namelijk ook verschillen. Drinkt zij gulzig of heeft zij juist moeite met drinken?

Groet,
    Anne

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    #3 miss C, 22 jul 2013
    Laatst bewerkt: 22 jul 2013
    ik gebruik nu de Dr. Brown's fles en heb al avent en difrax geprobeerd, ze blijft knoeien.
    ze heeft niet echt moeite met drinken, maar het lijkt wel alsof er meer uit de fles komt dan ze aankan met slikken zeg maar en als ze ff moet bijtanken met ademen dan haal ik de fles er wel uit en dat helpt wel iets maar ze blijft een knoeikontje ;)
    Ik ben bang dat ze door dat knoeien niet genoeg voeding binnen krijgt, ze is al zo klein...

groetjes,
    Miss C

4. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Miss C,

Ik zou je willen adviseren om contact op te nemen met jouw kinderarts of consultatiebureau. Wellicht is het verstandig om iets meer voeding te maken, zodat zij genoeg binnenkrijgt. Overleg met hen hoeveel voeding zij mag per etmaal, zodat als zij wel haar flesje leegdrinkt dat zij niet te veel binnenkrijgt.

Groet,
    Anne

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik moet donderdag toch met Jill naar de kinderarts en dan wou ik het al vragen maar ik dacht misschien heb jij advies voor me, maar dan zal ik het wel even aan de kinderarts vragen.
    in ieder geval bedankt voor je hulp!

Groetjes,
    Miss C

Deel Deze Pagina