wie herkent deze klachten!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diaan1982, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik word er nu zo wel depri van,we zijn meerdere keren weggestuurd bij de ha
    va volgende week zit er op 1dag een vervanger,dan sta ik op de stoep!
    maar mischien herkennen jullie deze klachten.

hij heeft ong elke nacht een verstopte neus,en dat al wel bijna 1,5jaar lang!!
    het begint na een paar uur,hij is niet absoluut niet verkouden geen slijm of loopneus te zien.
    hij wil door zijn neus ademen maar dat lukt niet!
    hij heeft jeuk aan zijn en mond en doet steeds langs zijn neus wrijfen en met z,n vingers im de mond.
    dit doet hij ook overdag! met zijn vingers.
    we dachten eerder steeds tandjes,maar hij heeft zo ong zijn hele gebit al op 2kiezen na en daar is het rustig.
    ik begin echt wanhopig te worden
    jullie ideen?
    ik wil slapen het enigste wat helpt is neusspray met xylo masr dat is slecht en kan je niet aldoor gebruiken.

2. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Verwijzing voor de kno vragen?
    Of anders vragen via de assistente van de kno of zij een verwijzing voor je wil regelen bij de huisarts, nadat je haar hebt verteld wat er aan de hand is? Mocht het iets anders zijn kan de kno je weet verder naar de juiste plek doorverwijzen?

3. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Amandelen?

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik ga ook een verwijzing vragen naar de kno idd,maar vind het ook wel wat op allergie klachten lijken.
    of zou er nog wat van maagzuur kunnen zijn,hij heeft tot zijn 14e maand flink gespuugd,toen het stopte zijn we ook gestopt met indikken.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    probleem is dat als het idd allergie is, je er niet veel mee kan.
    als ze nu zouden testen is het niet betrouwbaar

6. Marmir

Marmir Actief lid

5 sep 2013
    136
    0
    0
    NULL
    Hoeksche Waard
    Mij doet het denken aan een allergie. Misschien voor stof of huisstofmijt of iets in de voeding? Is het ook weleens minder erg of zelfs weg? Bijvoorbeeld als je op vakantie bent?

Of is het een fysiek dingetje: scheef neustussenschot ofzo?

Hou in ieder geval je poot stijf, want dit is natuurlijk niet normaal.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk dan eigenlijk het allereerst aan een huisstofmijtallergie. Misschien eens zo'n hoes aanschaffen of van iemand lenen evt, en kijken hoe het dan gaat?
    Maar ik zou sowieso een verwijzing KNO vragen dan. Die zal dan evt ook testen voor allergieen, indien nodig.

8. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Huisstofmijt ook al aan gedacht,en ook elke dag kamer schoon gemaakt alle knuffels weg ed,maar maakt geen verschil.
    Maar is het dan niet vreemd dat hij het alleen s,nachts heeft??
    En vandaag overdag dan wel weer als een bezetene op die speen kauwen,hij drukt hem helemaal achterin en kauwen maar.
    Toen heb ik PCM gegeven toen werd het minder.
    Het is ook weleens een paar dagen weg,mogen we 2dagen genieten van een redelijke nacht,en dan begint het weer:$

9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Klinkt indd als allergie! Zit het in de familie? Krijgt hij bv of fv? Kan ook van bepaalde stoffen in eten komen natuurlijk! Ik zou verwijzing naar de allergoloog vragen i.p.v. de KNO-arts!

Mijn man is erg allergisch (voor vanalles) en zijn gehemelte 'jeukt' dan vaak. Misschien heeft jouw kindje hier ook last van en drukt hij daarom het speentje zo ver naar achteren?

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Verschoon je ook iedere dag zijn bedje? En vaak zijn matras luchten en draaien.

Je zou eens kunnen proberen om zijn hoofdeinde omhoog te zetten. Als dat helpt, dan zou je idd denken aan druk in zijn hoofd of oren. Dat kan ook uiten in het willen knarsen/kauwen. Dat heb ik zelf ook. Dan is de KNO toch een idee. Al is het maar om alles uit te sluiten.

11. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Hij krijgt nu KV,heeft wel 6,5 maand bv gehad.
    Moet er wel bij zeggen dat hij KMA heeft.
    Zelf heb ik hooikoorts.
    Zijn bedje staat schuin,en ik verschoon om de dag zijn bedje

12. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Verstopte neus en weinig/slecht slapen zijn wel symptomen die bij KMA horen. En wellicht is hij dan nog voor meer dingen allergisch. Gaat wel vaak samen met andere allergieën!

Sterkte in ieder geval!

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Maar hij krijgt geen melk binnen ik check alles,en hij drinkt Friso allergy care.
    Zucht nouja even doorbikkelen nog:)
    En van de week bij de ha maar eens met de vuist op tafel;)(zeg ik hier heel stoer)

14. Marmir

Marmir Actief lid

5 sep 2013
    136
    0
    0
    NULL
    Hoeksche Waard
    Ja, een jeukend gehemelte, dat ken ik. Heel irritant. Ik heb het ook weleens in mijn oren. Zou hij misschien ook last van kunnen hebben.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar het kan natuurlijk dan ook zijn dat de allergy care nog niet genoeg is en hij zwaardere voeding nog nodig heeft.
    Maar als hij toch al allergisch is voor koemelk, kan het ook zijn dat hij gewoon nog voor andere dingen allergisch is.
    Lijkt me wel handig om uit te zoeken iig.

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Als het allergie stof is kan je goede luchtreiniger kopen of lenen te testen. Kijk naar 150-500 euro voor heb je den goedr. Bij wehkamp kleintje 16m2 veel beoordelingen.
    Ook kan die gevoelig zijn op formaldehyde.
    Alle meubel moet dus massief hout zijn waar hij slaapt ook geen laminaat etc. Je kan ook luchtreiniger kopen met filter tegen formaldehyde.
    Ik ken het omdat kennis van ons heeft allergie voor aantal dingen en ook helse jeugd gehad etc uiteindelijk het is getest en bleek lijm allergie zijn.
    Hij heeft zo'n conway of zo luchtreiniger met aantal filters tegen dit en dat en slaapt nu heerlijk!! Het is ook dat hij het overdag bijna niet geeft maar snachts wel veel last van.

Maar dat in mond vinger herken ik hier ze doet niks anders vingers in mond stoppen van geboorte af. Iedereen ook zei tandjes wordt al moe van want is zeker niet. Ook kwijlt ze af en toe erg veel en soms nooit geen druppel. Onverklaarbaar.
    Hier neus niet verstopt
    Maar met xylo crieer je chronische neus verstopheid.
    Staat ook in bijsluier dus dat kan dat wel verklaren.

Ik ben zelf ook xylo-patiënt hihi als ik wordt verkouden dan neus erg verstopt maar dan echt zo dat men dicht mond ga ik dood ik klein geen mimi lucht binnen. Helpt ook niks en duurt lang. Ik gebruik altijd xylo 1% week dan 0.5% week en dan 0.25% week en dan dr vogele 1 week. Is weg lastig maar dat heb ik dus altijd en dat komt doordat ik vroeger te lang xylo had gebruikt toen ik kind was

Deel Deze Pagina