Meiden, wat hebben we hier een drama-avond/nacht gehad. En dan niets ernstigs, nee gewoon onze kleine meid (15 mnd) die besloten heeft dat slapen niet nodig is En dat terwijl moeders niet top fit is en dus wél graag had willen slapen. Ga je ook eens vroeg naar bed Kan niet de vinger er op leggen wat het nu is. Ze zit wel midden in de tanden en kiezen die doorkomen, maar of dat nu de oorzaak is. Of ze lag te kletsen, te gillen of te huilen. Ik ben er een paar keer heen geweest, onder gestopt, zelfs slokje water, maar helaas... Op goed moment heb ik dr maar ff later brullen, en toen is ze wel in slaap gevallen (of dat ik in slaap ben gevallen, in elk geval dat ik haar niet meer gehoord heb.....) Pfff, ik hoop dat dit een eenmalig iets was, want grappig, ehm, dat vind ik t dan weer niet
Herkenbaar. Volle maan zei je? Mijn zoontje slaapt al een paar weken onrustig, hij is heel verkouden en benauwd. En net toen mijn vriend gisteren begon aan zijn nachtdiensten op het werk, besloot het dreumesje om wakker te blijven. En vooral heel hard te gaan krijsen als z'n mama wegging. Ik heb vanalles geprobeerd, hij heeft nog twee uur bij mij in bed gelegen. Dat vond hij heel erg leuk, hij maakte er een feestje van en ik was blij dat ik kon blijven liggen... Om 1 uur is hij in zijn eigen bedje in slaap gevallen tot 6 uur... Ben kapot Juist nu ik zwanger ben, heb ik zoveel meer slaap nodig. Hopelijk slaapt hij de komende nacht ietsje beter
Hier hetzelfde. Kleine slaapt al weken goed vast, en vannacht bleef hij maar draaien, bonken vertellen, huilen, spelen..... Ook ik dacht vroeg naar bed te gaan...maar van 3 tot 5 zelf wakker gelegen, en tussen door elk uur gezien omdat meneertje niet sliep..... We zijn een keer op zijn kamer geweest, en daarna hebben we het maar gelaten....had toch geen zin.... Hopelijk is het eenmalig geweest.