Andere zitting mutsy transit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door laura123, 26 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi

Weet iemand toevallig of er een andere wandelwagen inzet op de mutsy transit kan ? Bijvoorbeeld van de Evo ? Ik vind die van transit echt niet fijn en mooi!

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee heb ik ook heel irritant dat hij altijd in 'hang' houding zit

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Mooi is kwestie van smaak maar wij vinden hem wel heel fijn. Hij zit er goed in omdat je de riempjes goed in kunt stellen en makkelijk voeten als ruggedeelte kunt verstellen.

Misschien dat je met extra opzetstukken een andere kunt inzetten. Kun je geen info vinden op hun website of mailen.

(Wij hebben hem ook pas in gebruik sinds hij 7.5 / 8 maanden is. Dus heeft al een goede zithouding! )

4. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het schijnt dat dat bij meer mutsy's het probleem is. Is hier eerder een topic over geweest.
    Verder weet ik niet of het mogelijk is.. Maar zou dus wel even nagaan of dat je kindje ook niet echt wegzakt in de evo, als je dat al niet gedaan hebt.

5. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou het gaat eigenlijk meer om die kap ! Die vind ik echt prul tegenover de kap van de reiswieg. Als ik een andere kap erop kan zetten ben ik ook al super blij

6. Mamama1

Mamama1 Lid

5 jun 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de kap met dat plastic stuk? Achter die rits?

Die had ik ook en was zeker een ronding. Veel te klein om mijn zoontje uit de zon te houden.

Vorige maand scheurde binnen de garantie het plastic en kregen we een nieuwe kap van de baby dump. Het plastic gedeelte is nu ook gewoon van stof en aan de voorkant zit een extra zonne klepje. Ben er echt super blij mee.

7. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ja inderdaad, bij ons was de hele kap scheef geleverd dus die hebben we heel even gebruikt, en ons zoontje zat altijd in de zon, toen ook een nieuwe gekregen ivm garantie, en die is veel langer, vind ik ook mooier dan de originele die erop zat.

8. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ja inderdaad, bij ons was de hele kap scheef geleverd dus die hebben we heel even gebruikt, en ons zoontje zat altijd in de zon, toen ook een nieuwe gekregen ivm garantie, en die is veel langer, vind ik ook mooier dan de originele die erop zat.

9. Mamama1

Mamama1 Lid

5 jun 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus nog een fan van de vernieuwde kap. Als het niet al te hard regend gebruik ik niet eens een regenhoes. Hij is groot genoeg en mijn zoontje zit droog.

Laura123 de babydump kan een nieuwe kap voor je bestellen. Ik weet alleen niet wat de kosten zijn.

10. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oo oke helemaal top. Dan ga ik dat regelen. Ja dit is inderdaad met dat plastic gedeelte eraan. Waardeloos!

11. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe hebben jullie dat eigenlijk geregeld? Gewoon gemaild?

Deel Deze Pagina