Ik ben opzoek naar betaalbare cadeau's die ik kan vragen voor Sylvano die in mei 2 jaar wordt. Van ons krijgt hij een loopfiets, verder heeft hij alles van Toet Toet al, verschillende loop auto's, glijbaan, wip wap, zandbak, stapelblokken, gereedschapstafel, schuimpuzzel, ballenbak, Pannen, loopding van Vtech help ! Hij heeft dus alles al ! Heb nu op het lijstje staan: wc verkleiner van Cars Krukje van Cars Dagje Kinderboerderij Dagje zwemmen En ook fiets kar en Biba bad, speelgoedkist maar dat is voor de opa's en oma's. Dus ik ben opzoek naar cadeaus van max 15 euro voor het overige bezoek kom maar op
oef moeilijk, hij heeft al heel veel zo te zien! misschien : boekjes puzzels knutsel materiaal, verf, klei dvd schepje emmertje voor in de zandbak eigen stoeltje voor in de zomer buiten kleding zwembroek zwembad voor buiten
Duplo? Heb je goedkoop en duur leg puzzels? bal? zandbak speelgoed? regen laarzen? kleine paraplu? Pyjama? bonnen on later wat te kopen?
mijn zoon vindt little people altijd erg leuk. kun je deze link openen? Fisher-Price achtbaan X7835 of anders even zoeken op de site van de wehkamp. is nu 17 euro
Hoi lastig is dat hè. Wij zijn ook bezig voor het lijstje van onze zoon die ook in mei 2 word. Wij vragen Knutsel spulletjes Leesboekjes Dvd van Nijntje of het zandkasteel Bad poncho voor na het zwemmen om te doen Zonnebrandcreme Zonnebril Petje Kadobonnen Krijtbord met krijtjes Stoepkrijt Bon van de Mc donalds ( die krijgt hij van zijn oom gaan ze samen een keertje frietjes eten) Strandhanddoek Cars paraplu Klein rugzakje Plastic /stoffen etenswaren ( hij krijgt van opa en oma een keukentje) Een fietsbel/ toeter voor op zijn loopfiets (hij krijgt van ons een pucky) Ik hoop dat je iets aan mijn lijstje hebt
- Houten treinbaan van ikea - uitbreidingen houten treinbaan ikea - stempels - stiften - klei - voorleesboekjes (bv Jip en Janneke) - pyjama
Mijn zoontje is overmorgen jarig en hij krijgt van ons een mooie houten garage, die aangesloten kan worden op zijn houten treinbaan. Ook krijgt hij van ons een houten trein die met infrarood te besturen is... Vrienden hebben we gevraagd of ze leuke huisjes o.i.d. te kopen voor de treinbaan. Van mijn ouders krijgt hij een vrachtwagen +hijskraan met blokken met magneten. Kleuren vind hij ondertussen ook leuk, dus dat zou je ook nog kunnen vragen. Verder vind ik het geen probleem om nu al cadeautjes te vragen waar hij nu nog niet meespeelt, maar over een half jaartje wel. Waarschijnlijk krijgt hij wel zoveel dat hij toch nog niet met alles speelt, dus gaat er een gedeelte op de kast.
Dan zijn onze kindjes op dezelfde dag jarig Hier dus ook een bijna 2 jarige. Ik heb heel specifieke cadeautjes gevraagd, vorig jaar was ik ietwat vaag en vroeg ik houten speelgoed, waardoor ze 10 keer hetzelfde kreeg . Van mijn ouders krijgt ze de houten regenboog van Grimms. Van een vriendin een bijen verkleed pak. Van andere opa en oma een speelgoed kist. Van ons een keukentje. Verder duplo, playmobil123, boekjes, verf, beestjes van sleich, houten puzzels.
Hier vind onze dreumes alles leuk waar een papiertje omheen zit. Misschien heb je nog wat praktische dingen nodig als bijv. een slaapzak, kleding in een bepaalde maat of bijv. slofjes of iets. Ik heb zelf een paar van zulk soort dingen op de lijst gezet. Het hoeft niet allemaal speelgoed te zijn voor ons.