Heerst er iets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BoesBoes, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoesBoes

BoesBoes Lid

8 jun 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerst er iets?

Mijn 2,5 jarige dochter blijft projectiel braken zonder koorts te hebben.

Ze kan niks verdragen en heeft de hele nacht al lopen spoken. Ik boos op haar geweest omdat ze gewoon moet slapen. Blijkt ze ziek te zijn.

Ze heeft in 1,5 uur alk 3 keer overgegeven.. Begon met gal, daarna haar drinken, en daarna die 2 hapjes brood.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

griepje?

3. BoesBoes

BoesBoes Lid

8 jun 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ze heeft geen koorts...

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Iets verkeerds gegeten, maar ik hoorde vanmorgen dat buikgriep ook al weer heerst.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Vraag voor de huisarts lijkt me.

En ik zou zeker bellen want zo vaak braken en niks binnenhouden dan kan ze uitdrogen.

6. Vriend en ik zijn ook steeds misselijk, ik heb er vooral snachts last van.. Zitten ook regelmatig op de wc ;) Dus misschien dat inderdaad de buikgriep weer heerst.

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ze hoeven niet bij ieder griepje koorts te hebben hoor. Dit klinkt gewoon als een buikvirusje. Ik zou even geen eten geven en als het weer beter gaat een paar slokjes water/thee proberen. En als dat erin blijft na een half uurtje weer en zo verder opbouwen met bv een biscuitje, witte boterham. En ook morgen nog even rustig aan doen. Je wil vaak te snel dat ze weer gaan eten/drinken maar mijn ervaring is juist dat ze sneller opknappen als je de buik even rust geeft. Heeft ze ook diarree dan is gevaar voor uitdroging wel groter.
    Beterschap voor haar!

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    had vorige week t zelfde...veel gespuugd...hield geen water meer binnen dat duurde zon 16 uur....had ook geen koorts...de drie dagen erna ook amper kunnen eten (geen trek)...beterschap voor je kleintje....!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    bij buikgriep heb je vaak juist geen koorts.
    Of misschien heeft ze wat verkeerds gegeten?

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    klinkt toch als een buikvirus of idd iets verkeerd gegeten. wat de anderen ook zeggen. geef haar buikje even de rust, dus geen eten en geen drinken. gaat ze er zelf om vragen omdat de bijv dorst heeft. klein beetje met een lepeltje geven en dan een slokje per half uur. als dat erin blijft kun je gaan opbouwen. ;)

beterschap voor je meissie. is niks he als die kleintjes zo vreselijk misselijk en ziek zijn. hier gelukkig alleen "maar" een flinke verkoudheid

Deel Deze Pagina