Baby 8 maanden die erg (te?) snel vooruit gaat...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door QMerelQ, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mijn kleine meid kon al deze dingen al tussen 7 en 8 maanden, ze is nu 10 maanden en loopt al bijna los en heeft al bijna 7 tandjes :( Gaat veeeelste snel!

maar je doet er niks tegen

2. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik herken het ook al te goed
    sanne gaat ook zo snel

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    heb jij het over mijn babietje?? :p jamie was 6 maanden met tijgeren, 7 maanden met kruipen, 7.5 maanden met optrekken en hij probeert nu los te staan (lukt hem al aardig!!) ook kruipt hij zelf van de bank en in de maxicosi enzo! vind het ook wel heel snel gaan@

4. firegirl

firegirl Niet meer actief

Nog een snelle hiero.

Emma tijgerde nog voordat ze 6 maand was, kroop 2 weekjes later, en trok zich voor het eerst op 1 1/2 weekje later...

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre doet alles precies volgens het boekje, ik ben benieuwd of dat met kruipen nu ook weer zo is :D
    Mijn overbuurmeisje van 8,5 maanden staat en loopt ook al rond de tafel, das ook best een snelle :) Aan de andere kant doet Sterre andere dingen weer sneller dan zij, bijvoorbeeld een soort puzzeltje waarbij je op de knoppen moet duwen, draaien, trekken en optillen, en dan komt er een figuurtje omhoog. Daar snapt mijn overbuurmeisje dan weer geen bal van. Ze zijn allebei met hele verschillende dingen bezig, ik vind het erg leuk om te zien hoe anders de dames zijn :)
    Maar ik zou er lekker van genieten, ik zou geloof ik liever wat sneller dan wat langzamer hebben, anders zou ik me weer zorgen gaan maken. Misschien is bij een 2e wat langzamer wel leuk, omdat je je dan misschien minder zorgen maakt? Ik weet het niet :)

Deel Deze Pagina