De titel zegt het al: Op welke leeftijd van jullie eerste kindje gingen jullie voor een tweede kind? Dus niet hoeveel maanden/jaren er tussen de kinderen zit.
Hier toen mijn dochter ongeveer 8 maanden was. Was meteen zwanger dus ze schelen nu op 1 dag na 17 maanden.
Met 11 maande, was ook meteen raak. Ik vind de kinderen te dicht op elkaar (is nu prima, maar was in het begin pittig) Nu zijn hebben we bewust gewacht tot de tweede bijna 2 jaar was voor we voor de derde gingen.
Toen ze 7 maand was, en ze was 8 maand en een paar dgn toen ik positief testte. Ze schelen 16 maand en 2 dgn.
Zoontje was 10 a 11 maanden toen positief teste schelen een jaar en 7 maanden zoiets En toen,me dochter 15 maanden was. Was nummer drie in aantocht die schelen precies 2 jaar beide in oktober genoren Nu,is me jongste 4,5 en ben 32 weken zwanger
Met 8 maanden, was direct zwanger, kreeg miskraam. En was daarna direct weer zwanger, er zit hier dus 20 maanden verschil tussen de kindjes.
Met 10 maanden en gelijk raak. Ik vind het pittig hoor, ik zou mensen aanraden om iets langer te wachten
Ik had sowieso het advies gekregen minimaal 1 jaar te wachten ivm keizersnede. Rond 14/15 maanden gingen we voor een tweede en er zit nu 2 jaar en 2 weken tussen.
Toen onze zoon 11 maanden was, hetwas meteen raak maar het werd helaas een miskraam. Toen zl 14 maanden was, was het opnieuw raak en afgelopen maand is dl geboren.
toen ze 6 maanden was (moest wachten ivm keizersnede genezing) uiteindelijk na een jaar wachten aangeteld.
Met 9 maanden begonnen met de terugplaatsing van de ingevroren embryo's uit Beer zijn ICSI poging. Toen een verse ICSI en daar is Bloem uit gekomen. Schelen 2 jaar en 4 weken.
Er zit 17 mnd tussen dochter en zoon en meteen eerste keer raak, dus tel maar uit . Maar wij wisten zeker dat het niet bij 1 zou blijven en aangezien we beide al wat ouder (ik 36 toen eerste geboren werd en ML 41) zijn, was de keuze snel gemaakt.. Alleen nu nog in dubio of we wel of niet een derde willen, maar dat is weer een andere discussie.
Rond de 10 maanden, omdat de eerste lang op zich heeft laten wachten (2 jaar). Was tot onze verbazing gelijk raak en er zit nu 19 maanden tussen. Vind het vooralsnog heerlijk!
Met 8 maanden gestopt met de pil. Een werk na zijn 1e verjaardag positief getest Ze zullen dus een jaar en 8 maanden schelen straks